اخبار انجمنصورتجلسه

پنجمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مؤسس

پنجمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مؤسس لینک : https://ardabilvas.ir/?p=363 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

پنجمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مؤسس

پنجمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مؤسس | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل با حضور هیأت مؤسس، روش شنبه مورخه ۹۸/۴/۲۲ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری فدک، با حضور آقایان هوشنگ زمانیان، حجت‌اله عینی، فرهاد عباسپور نمین، سجاد دادپور و خانم‌ها شیرین مرزبان و نعیمه آهنگری به صورت رسمی برگزار شد.

ابتدا آقای عباسپور گزارشی از جلسات برگزار شده، مشکلات موجود، جلسه با مدیر کل و عملکرد هیأت مدیره را بیان کرده و تصمیمات هیأت مدیره، در خصوص استعفای رسمی آقای هوشنگ زمانیان و حجت‌اله عینی مطرح کردند.

در ادامه آقای هوشنگ زمانیان دلایل خود مبنی بر استعفای خود از ریاست انجمن را بیان کرده و تحلیل خود از چندماه حضور خود دراین جلسات به عنوان رئیس هیأت مدیره را بیان کردند. با توجه به خواست ایشان و رأی اعضا، این استعفا مورد قبول واقع شد و آقای فرهاد عباسپور نمین جایگزین ایشان در سمت رئیس هیأت مدیره، و آقای زمانیان به دلیل اهمیت حضور ایشان، به عنوان نایب رئیس انجمن به فعالیت ادامه خواهند داد.

آقای حجت‌اله عینی به دلیل مشکلات شغلی و نداشتن زمان کافی برای حضور در جلسات از جمع هیأت مدیره استعفا داده و به عنوان هیأت مؤسس حاضر خواهند بود. با توجه به اینکه اعضای هیأت مدیره از ۴ نفر به صورت انتخاب مستقیم و۲ نفر با انتخاب مدیر کل یا انتخابات(در صورت نظر مدیرکل) و ۱ نفر به عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند بود، جایگزینی برای ایشان در نظر گرفته نخواهد شد.

اسامی اعضای هیأت مدیره و سمت‌های ایشان در آخر این جلسه بدین شرح تغییر کرد.
۱ـ فرهاد عباسپور نمین (رئیس)
۲ـ هوشنگ زمانیان (نایب رئیس)
۳ـ شیرین مرزبان (دبیر)
۴ـ سجاد دادپور (خزانه‌دار)
۵ـ معرفی مدیر کل یا انتخابات
۶ـ معرفی مدیر کل یا انتخابات
۷ـ نماینده اداره کل
نکته : بازرس انجمن به عنوان یکی از ارکان اصلی انجمن از اعضای هیأت مدیره به به شمار نمی‌آید و فقط در صورت تمایل بدون حق رأی می‌تواند در جلسات حضور داشته باشد.

Visits: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا