اخباراخبار انجمن

اولین انتخابات بعد از ۱۱ سال

اولین انتخابات بعد از 11 سال لینک : https://ardabilvas.ir/?p=139 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS
اولین انتخابات بعد از ۱۱ سال | اولین مجمع عمومی هنرمندان هنرهای تجسمی استان اردبیل با دعوت معاونت هنری و حضور جمعی از هنرمندان تشکیل شد.

اولین انتخابات بعد از ۱۱ سال |‌ به گزارش بخش خبری انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، انتخابات این انجمن بعد از ۱۱ سال وقفه و انتصاب‌های متوالی از سوی مدیران و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در تاریخ ۹۸/۰۲/۰۸ صورت گرفت.

این جلسه که با دعوت آقای قریب منوچهری، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تشکیل شده بود با حضور جمعی از هنرمندان و اساتید هنرهای تجسمی استان اردبیل، به عنوان اولین مجمع عمومی به رسمیت شناخته شد. این درحالی است که آخری انتخابات انجمن در سال ۸۷ برگزار شده بود.

در این جلسه که در تاریخ ۹۸/۰۲/۰۸ برگزار شد، ابتدا هنرمندان به ارائه دیدگاه‌ها و نقاط ضعف و قوت پرداخته و انتقادهایی نیز از عملکرد مدیران فرهنگی و هنری استان صورت گرفت.

در ادامه با نظر همه اعضای شرکت کننده در اولین مجمع عمومی، مقرر شد تا افرادی از اعضای حاضر به عنوان کاندای هیئت مدیره انجمن معرفی و انتخابات صورت گیرد که در طی این فرایند هنرمندانی چون آقایان هوشنگ زمانیان(به دلیل عدم حضور، نمایندگان، آمادگی ایشان را اعلام کردند) ، حجت‌اله عینی، فرهاد عباسپور نمین، سجاد دادپور، بهرام بابایی، هامون علیپور و خانم‌ها شیرین مرزبان، مرجان همدمی، فلور هوشمندی و نعیمه آهنگری به عنوان کاندیدای هیئت مدیره اعلام آمادگی کردند.

لازم به ذکر است که این انتخابات با حضور معاونت هنری و کارشناس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید و در انتهای جلسه با اعلام نتایج انتخابات کار خود را پایان داد.

اولین انتخابات بعد از 11 سال لینک : https://ardabilvas.ir/?p=139 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS

با توجه به آرا،۱۱ نفر کاندیدای این جلسه به عنوان هیئت مؤسس و ۵ نفر از کانداهایی که بالاترین رأی را کسب کرده‌اند به عنوان هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی انجام وظیفه خواهند کرد.
لازم به ذکر است، ۱ نفر به عنوان بازرس در دومین مجمع عمومی انجمن از طریق انتخابات و ۲ نفر نیز از طرف مدیرکل محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و به جمع هیئت مدیره اضافه خواهند شد.

نتایج به دست آمده به ترتیب آرای اخذ شده :
آقایان هوشنگ زمانیان و فرهاد عباسپور نمین ۱۹ رأی
اقایان بهرام بابایی و حجت‌اله عینی ۱۳ رأی
ـ آقای بهرام بابایی به دلیل تداخل در انجام وظایف از حضور در هیئت مدیره انصراف دادند.
خانم شیرین مرزبان ۱۱ رأی
آقایان سجاد دادپور و رحمان مجرد ۱۰ رأی
خانم مرجان همدمی ۹ رأی
آقای هامون علیپور ۸ رأی
خانم نعیمه آهنگری ۶ رأی
خانم فلور هوشمندی ۳ رأی

حاضرین در این جلسه به شرح زیر می‌باشند.
آقایان خسرو حیدری، حجت‌اله عینی، حجت مجرد، شهرام رضایی، حسین‌ آزاد، صابر چایچی، بهنام آخربین، فرهاد عباسپور نمین، فریبرز اسماعیلی، رحمان مجرد، بهنام آخربین، هامون علیپور، سجاد دادپور، برهرام بابایی، سلیمان آقازاده، محمد بخشعلیان، قریب منوچهری.
خانم‌ها شیرین قلی‌پور، نعیمه آهنگری، فلور هوشمندی، شییرن مرزبان، زهرا پناهی، پریسا احمدی، آرام علائی، مرجان همدمی، ساناز خادم یحیوی و … .
به گفته مسئولین برگزاری، از اکثر هنرمندان استان جهت حضور دعوت به عمل آمده بود.

اولین انتخابات بعد از 11 سال لینک : https://ardabilvas.ir/?p=139 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS

Visits: 110

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا