اخباراخبار انجمنکارگروه تخصصی نقاشی آبرنگکارگروه تخصصی هنر

دومین جلسه کارگروه تخصصی نقاشی آبرنگ در انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برگزار شد

دومین جلسه کارگروه تخصصی نقاشی آبرنگ در انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برگزار شد | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

دومین جلسه کارگروه تخصصی نقاشی آبرنگ در انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برگزار شد | به گزاش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل کارگره تخصصی آبرنگ انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دومین جلسه خود را در آذرماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از هنرمندان و فعالان این رشته برگزار شد.

این جلسه طبق اعلام قبلی در روز یکشنبه ۱۲آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در دفتر انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل و با همراهی و حضور استاد حجت‌اله عینی و آقایان مهدی مجیدی، بهزاد بایرامی، سعید نظری، شهرام یعقوبی‌مجد، سهراب خیری و سجاد علیزاده و خانم‌ها النا تدین، شیما افسانه، هاله نقی‌زاده محجوب، زهرا نیکورایی، نازلی نصیری و ام‌البنین خوش‌خبر برگزار شد.

در این جلسه طبق برنامه از پیش تعیین شده اعضای کارگروه آثار خود را ارائه و به نقد و بررسی آنها پرداختند. تبادل نظر، آگاهی با سبک کاری، تکنیک و آگاهی از ضعف‌ها و قوت‌ها برنامه اصلی دومین جلسه کارگروه تخصصی آبرنگ انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید :
کارگروه تخصصی نقاشی آبرنگ تشکیل شد

در ادامه با پیشنهاد استاد عینی و تصمیم اعضای کارگروه، برنامه جلسه سوم مشخص؛ و قرار بر اجرای ورکشاپ با اعضای اصلی کارگروه شد. هدف از این ورکشاپ ایجاد فضای صمیمی عملگرا و سازگار با اهداف بلند مدت کارگروه و همچنین ورود به کارگاه تولید آثار حرفه‌آی در زمینه آبرنگ و برپایی نمایشگاه از خروجی ورکشاپ و کارگاه است.

لازم به ذکر است که جلسه سوم کارگروه تخصصی آبرنگ روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد. (این تاریخ به دلیل مشکلات کاری اعضای کارگروه با تصمیم اعضا به روز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ موکول شد)

Visits: 8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا