اخبار انجمن

دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

اولین جلسه هیئت مدیره انتخابی انجمن هنرهای تجسمی لینک : https://ardabilvas.ir/?p=303 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دومین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در تاریخ ۹۸/۰۲/۲۴ با حضور آقایان زمانیان، عباسپور نمین، عینی و خانم مرزبان در حالی تشکیل شد که آقای بابایی بنا به مشغله کاری با هماهنگی قبلی در جلسه حضور نداشت.

این جلسه نیز همانند جلسه قبل در اتاق انجمن هنرهای تجسم واقع در مجمتع فدک تشکیل شد و علاوه بر برنامه‌هایی که در اولین جلسه هیأت مدیره به عنوان اولویت کاری انجمن شناخته شد، لزوم تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و ارائه برنامه زمان‌بندی شده هیأت مدیره و همچنین ارائه مشکلات، راه‌کارها و نیاز‌های اساسی انجمن برای هفته‌های آتی جزو برنامه‌های اصلی هیأت مدیره قرار گرفت.

در این جلسه نایب‌رئیس و دبیر انجمن گزارشات خود مبنی بر جلسه مشترک خود با آقای غریب منوچهری؛ معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سمع و نظر هیأت مدیره رسانده و نظر آن مقام مبنی بر ارائه منابع مالی مناسب جهت ثبت انجمن، ایجاد بستر و امکانات سخت‌افزاری مناسب فعالیت‌های هنری انجمن و مواردی از این دست را ارائه کردند.

در این جلسه نیز مانند جلسه اول پیگیری تغییر و تحول انجمن، با توجه به عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی متولیان این امر(معاون هنری) از مهمترین موضوعات این جلسه بود و بیشترین زمان را برای تبادل نظر به خود اختصاص داد.

با توجه به اینکه معاونت هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکیدا تأکید براین دارند که امکانات و اتاق انجمن تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت در اختیار مدیران قبلی قرار گیرد و بعد از آن تغییر و تحول انجمن به هیأت مدیره انتخابی صورت گیرد. همچنین با توجه به تعمیرات مجتمع فدک و تغییراتی اجباری در چیدمان اتاق‌ها، تغییر محل انجمن امری ضروری بود که باید اتفاق می‌افتاد.

با توجه به اتفاقات و الزامات پیش‌آمده تصمیم هیأت مدیره بر این شد که تا تاریخ ذکر شده و همچنین تعمیرات مجمتع فدک و تغییر محل انجمن، صبر و شکیبایی پیشه کرده و اقدامات مربوط به ثبت انجمن را پی‌گیری نماید.

Visits: 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا