اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

کارتونیست اردبیلی فینالیست کارتون طنز حیوانات و جشنوارهٔ طنز شهر تورنتو

کارتونیست اردبیلی فینالیست کارتون طنز حیوانات و جشنوارهٔ طنز شهر تورنتو  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

کارتونیست اردبیلی فینالیست کارتون طنز حیوانات و جشنوارهٔ طنز شهر تورنتو | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل اثر هنرمند اردبیلی راهی فینال دو جشنواره بین‌المللی شد.

سهراب خیری یکی از کارتونیست‌های پرتلاش استان اردبیل در رشته کارتون و کاریکاتور به شمار می‌آید که آثارش به فینال جشنوارهٔ بین‌المللی طنز شهر تورنتو، ۲۰۲۱ و ششمین مسابقه طنز حیوانات ۲۰۲۱ راه پیدا کرده است.

جشنواره طنز تورنتو :

در این جشنواره ۴۴۶ کارتونیست با ارسال ۹۶۰ از از ۵۸ اثر از کشور دنیا به رقابت پرداختند که در بخش کمیک ۲۰ اثر و در بخش طنز ۱۲۳ اثر توسط داوران جشنواره انتخاب و راهی فینال شد که اثر آقای خیری نیز در بخش طنز این مسابقه به فینال راه‌یافت.

در بخش فینالیست‌ها نیز ۴ اثر در بخش کمیک انتخاب نهایی داوران بود و در بخش طنز نیز ۴ اثر حائز رتبه اول تا چهارم و ۷ اثر نیز موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.

ششمین مسابقهٔ کارتون «حیوانات»، ۲۰۲۱ :

در ششمین دوره کارتون حیوانات از بین آثار ارسالی ۳۰ اثر از جمله اثر سهراب خیری با انتخاب هیئت داوران راهی فینال این دوره از مسابقه شده است.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این موفقیت را به ایشان تبریک عرض می‌کند.

برای مشاهده بیوگرافی کامل و آثار آقای سهراب خیری اینجا کلیک کنید

اثر راه‌یافته به فینال ششمین مسابقه کارتون حیوانات :

کارتونیست اردبیلی فینالیست کارتون طنز حیوانات و جشنوارهٔ طنز شهر ترنتو | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
کارتونیست اردبیلی فینالیست کارتون طنز حیوانات و جشنوارهٔ طنز شهر تورنتو | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

Visits: 7

منبع
ایران کارتون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا