اخباراخبار هنرمنداناخبار هنری استاناخبار و نتایج جشنواره‌ها

معرفی نفرات برتر ۱۲th OSCARfest / OSOR با حضور هنرمند اردبیلی

معرفی نفرات برتر ۱۲th OSCARfest / OSOR با حضور هنرمند اردبیلی لینک : https://ardabilvas.ir/?p=8634 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

معرفی نفرات برتر ۱۲th OSCARfest / OSOR با حضور هنرمند اردبیلی | نفرات برتر ۱۲th OSCARfest / OSOR معرفی شدند که در این لیست نام آقای اکبر روحی نیز دیده می‌شود.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل چندی پیش نفرات برتر ۱۲th OSCARfest / OSOR معرفی شدند که در این لیست نام کارتونیست مطرح اردبیلی آقای اکبر روحی نیز دیده می‌شود.

در این مسابقه ۲۲۰ اثر از ۴۹ کشور ارسال شده و در نهایت با نظر داوران نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند. در کاتالوگ منتشر شده برگزیدگان و آثار آنها ارائه شده که در رتبه پنجم، نام آقای اکبر روحی به همراه چند هنرمند دیگر به چشم می‌خورد که توانسته‌اند دیپلم افتخار جشنواره را به دست آوردن.

در بخش نمایشگاهی این جشنواره آثار هنرمندان آقای رسول حاجی‌زاده، خانم یلدا هاشمی‌نژاد و آقای شهرام یعقوبی مجد از هنرمندان کارتونیست اردبیل هستند که در بخش نمایشگاهی و نهایی این جشنواره آثارشان پذیرفته شد و در کاتالوگ جشنواره قرار گرفته است. برای انشان نیز آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید :
هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار اکبر روحی

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برای آقای روحی و همه هنرمندان استان آرزوی موفقیت و نیک‌روزی دارد.

کاتالوگ مربوط به ۱۲th OSCARfest / OSOR :

Visits: 12

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا