اخباراخبار انجمن

آخرین مهلت برای ثبت‌نام در دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

آخرین مهلت برای ثبت‌نام در دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل لینک : https://ardabilvas.ir/?p=848 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
آخرین مهلت برای ثبت‌نام در دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل | مرحله دوم ثبت نام اعضای مجمع عمومی روز پنجشنبه به پایان خواهد رسید. در صورت لزوم با تمدید دوباره به مرحله سوم کشیده خواهد شد.

آخرین مهلت برای ثبت‌نام در دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دومین مجمع عمومی انجمن‌ هنرهای تجسمی استان اردبیل در راستای ایجاد بستر مناسب جهت ثبت رسمی و قانونی انجمن هنرهای تجسمی، در اواخر تیر‌ماه استارت خورد و زمان انتخابات نیز ۲۶ مرداد تخمین زده شده بود. ولی با توجه به عدم استقبال هنرمندان استان، با تمدید این فراخوان وارد مرحله دوم شد.

مرحله دوم فراخوان ثبت نام دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در تاریخ ۱۱ مهر به پایان خواهد رسید و از تمامی هنرمندان استان دعوت می‌کنیم، جهت ثبت نام به عنوان عضو عادی، کاندیداتوری هیأت مدیره و بازرسان یا داوطلب حضور در جمع یازده‌ نفره هیأت مؤسس، فرم‌های مربوطه را بعد از تکمیل تحویل نمایندگان انجمن دهید.

لازم به ذکر است، هنرمندانی که ثبت‌نام آنها تکمیل نشده، حق رأی در مجمع عمومی را نخواهند داشت و فقط به عنوان فرد عادی در جلسه حاظر خواهند بود.

در صورت عدم ثبت نام هنرمندان و نرسیدن به حدنصاب لازم، مرحله سوم ثبت‌نام شروع خواهد شد و طبق اساسنامه ۱۴ روز و در صورت ضرورت یک ماه تمدید خواهد شد.
در مرحله سوم، تعداد اعضای ثبت نامی مطرح نبوده و با هر تعدادی جلسه به صورت قانونی قابلیت برگزاری خواهد بود. در صورت لزوم هیأت مدیره تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

در این صورت هر تصمیمی با هر شکلی لازم‌الاجرا بوده و هیچ اعتراضی قابل قبول نخواهد بود. لذا از جامعه هنری استان درخواست می‌کنیم، هرچه سریعتر ثبت‌نام خود را تکمیل و در صورت تمایل به کاندیداتوری، مدارک لازم را تحویل انجمن دهند.

نکته : در تاریخ ۸ تیرماه ۹۸ انتخابات برگزار و افراد زیر به عنوان هیأت مدیره انتخاب شدند ولی با توجه به شرایط مندرج در اساسنامه و مشغله کاری اعضای انتخاب شده، آقای بابایی و آقای عینی انصراف دادند و به دلیل نداشتن شرایط مندرج در اساسنامه اعضای علل بدل، امکان حضور در جمع هیأت مدیره را ندارند. لذا انتخابات هیأت مدیره جهت جایگزینی ایشان برگزار می‌شود.

جهت آگاهی از نحوه ثبت‌نام، دریافت فرم عضویت و کاندیداتوری، همچنین شرایط ثبت نام کلیک کنید.

با تشکر
هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا