اخباراخبار انجمناخبار هنری استان

تحولات مدیریتی در قلب مدیریت فرهنگ و هنر استان اردبیل

تحولات مدیریتی در قلب مدیریت فرهنگ و هنر استان اردبیل لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7436 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

تحولات مدیریتی در قلب مدیریت فرهنگ و هنر استان اردبیل | طبق اعلام منابع آگاه سید ناصر اسحاقی از سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برکنار و جای خود را به عبدالله بحرالعلومی داد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از خبرگزاری‌های معتر کشور،  ‌یک مقام مسوول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  روز چهارشنبه با تایید این خبر گفت: این جابجایی صورت گرفته و بزودی مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد شد.

سید ناصر اسحاقی از تاریخ ۱۸ اسفند سال ۱۳۹۲ عهده دار این مسئولیت بود که به رغم گزارش‌های ارائه شده در نشست‌های خبری و مجالس از سوی وی در خصوص برنامه‌های اجرا شده، اهالی فرهنگ و هنر استان رضایتی از عملکرد اسحاقی نداشتند.

در بررسی دوران مدیریت آقای اسحاقی مسائل مختلفی مطرح و صدای اعتراض از گوشه و کنار به وضوح شنیده میشد. به طوری که در جلسات مختلف اهالی فرهنگ و هنر انتقادها صریح و تند ابراز شده و انتظارها از یک مدیر فرهنگی به گوش ایشان رسانده شده بود.

اعمال سلیقه در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی نسبت به مسائل یکسان، تبعیض در برخورد با افراد حقیقی، عدم ثبات در تصمیم‌ها و نحوه نگرش به جامعه هنر از جمله نقد‌هایی ست که می‌توان به دوران مدیریت ایشان داشت. هر چند که برخی از مشکلات به سیستم‌ اداری و نقشه کلان فرهنگ و هنری کشور باز‌ می‌گردد اما می‌توان با تصمیم‌های درست به جای پاک کردن صورت مسئله از تلاطم‌ها کاست.

تحولات مدیریتی در قلب مدیریت فرهنگ و هنر استان اردبیل

عبدالله بحرالعلومی که سابقه مدیریتی و مجری‌گری در شبکه تلوزیونی «سحر آذری» دارد، به عنوان جانشین سید ناصر اسحاقی در سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل انتصاب شد تا آخرین ما‌ه‌های باقیمانده از دولت فعلی را در این سمت فعالیت کند.

از سوابق آقای بحرالعلومی جزئیات زیادی منتشر نشده ولی به دلیل سابقه رسانه‌ای انتظار می‌رود حداقل فعالیت‌های فرهنگی رونق بیشتری داشته باشد. امیدورایم هنر نیز همچون ادوار گذشته نادیده گرفته نشده و فعالیت‌های تشکل‌های هنری رونق بیشتری به خود گیرد.

همچنین امیدواریم هنرهای تجسمی به اندازه هنرهایی مانند تئاتر و … با ارزش انگاشته شود و ساز و کارهای لازم جهت فعالیت‌ فرزند‌خوانده دنیای فرهنگ و هنر، در سیستم اداری ارشاد ایجاد و هنرمندان فعال در این عرصه به خواسته‌های قانونی خود برسند.

باید منتظر ماند و دید مراسم تودیع و معارفه رسمی مدیرکل سابق و جدید چه زمانی برگزار خواهد شد و از همه مهمتر آیا بحرالعلومی با برنامه مدون وارد ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل واقع در خیابان شهید مطهری خواهد شد؟!

Visits: 16

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا