اخبار انجمناخبار هنری استانهیأت مدیره

دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل اواخر آذر ۹۸ برگزار خواهد شد

دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل اواخر آذر 98 برگزار خواهد شد. لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1498 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل اواخر آذر ۹۸ برگزار خواهد شد | زمان برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل مشخص شد.

دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل اواخر آذر برگزار می‌شود | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل نیمه دوم آذر سال ۹۸ برگزار خواهد شد. این جلسه که قرار بود در مرداد ۹۸ جهت انتخاب اعضای باقیمانده هیأت مدیره و بازرسان، تصمیم درباره نحوه ثبت انجمن، انتخاب اساسنامه و گزارش کار هیأت مدیره فعلی به مجمع عمومی، برگزار شود به دلیل عدم استقبال هنرمندان و تعداد کم اعضای ثبت‌نامی ۳ بار تمدید شد تا در نهایت اواخر ماه آذر به اجرا درآید.

رئیس هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در این خصوص اعلام کرد : هفته پیش‌رو آخرین زمان برای ثبت نام اعضا و کاندیداهای بازرسی و هیأت مدیره بوده و سه‌شنبه ۱۹ آذر آخرین روز ثبت نام خواهد بود. تا کنون نزدیک به ۳۵ نفر به عنوان عضو عادی و ۲ نفر نیز به عنوان کاندیدای هیأت مدیره ثبت نام کرده‌اند.هنرمندانی که قصد ثبت‌نام به عنوان عضو عادی، کاندیداتوری هیأت مدیره و بازرسی را دارند می‌توانند فرم ویژه هر بخش را از سایت و صفحات مجازی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دانلود نموده و پس از تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز(هیأت مدیره و بازرسی) تحویل نماینده انجمن یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (آقای بهرام بابایی) دهند. هنرمندانی که در مجمع به عنوان عضو عادی ثبت‌نام نکرده باشند حق رأی نداشه و فقط به عنوان شرکت کننده آزاد حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود‌: ما انتظار داشتیم هنرمندان از این طرح استقبال بیشتری داشته باشند ولی به دلیل عدم استقبال و نبود تمایل برای مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و حاشیه‌های موجود در جامعه هنری اردبیل، به اجبار ثبت‌نام تمدید شد تا بالاخره تصمیم به اجرای آن در اواخر آذر ۹۸ گرفتیم. در این جلسه هیأت مدیره و مؤسس گزارش کاری از زمان انتخابات تا روز جلسه ارائه و در مورد نحوه ثبت انجمن، اساسنامه و تکمیل نقرات هیأت مؤسس و هیأت مدیره نظرخواهی و تصمیم‌گیری خواهد شد. با توجه به تعداد کم ثبت‌نام کاندیداتوری بازرسی و هیأت مدیره (در صورتی تعداد ثبت‌نام در روز‌های باقیمانده افزایش نیابد) انتخابات انجام نخواهد شد و این موضوع به جلسه بعد موکول خواهد شد.

لازم به ذکر است که انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دارای سابقه فعالیت طولانی قریب به ۲۰ سال است ولی در چند سال اخیر به دلیل مشکلات موجود در شهرستان‌ها و تغییر رویکرد وزارت ارشاد، دچار تغییر و تحولات شده و گاها نیز به کلی نادیده گرفته می‌شد و تنها به همت هنرمندان دلسوز تا به امروز پابرجا مانده است.

اولین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل روز ۸ اردبیهشت با حضور تعدادی از هنرمندان و اساتید هنر برگزار شده است.

Visits: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا