اخباراخبار نمایشگاهاخبار هنرمندان

آثار هنرمند سرشناس اردبیل در استرالیا به نمایش گذاشته خواهد شد

آثار هنرمند سرشناس اردبیل در استرالیا به نمایش گذاشته خواهد شد | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

آثار هنرمند سرشناس اردبیل در استرالیا به نمایش گذاشته خواهد شد | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل AJ Art Gallery میزبان یک رویداد نمایشگاهی در ۲۵ آگوست در Intercontinental Hotel, Double Bay در سیدنی است که آثار هنرمندان سرشناس و مطرح استان اردبیل نیز در این نمایشگاه منتشر خواهد شد.

استاد بابک گرمچی از هنرمندان شناخته شده و چیره‌دست ایران و اردبیل بوده و در زمینه چاپ سیلک، گرافیک، نقاشی و ساخت زیورآلات و … آثار شاخصی را خلق کرده‌اند و استاد خلیل سمائی جابلو با سابقه سی‌سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه نقاشی و طراحی و سابقه مدیریت هنری در شمال کشور، هنرمندی توانمند و چهره‌ای شناخته شده در جامعه هنر به شمار می‌آیند.

نمایشگاه گروهی با شرکت هنرمندان بابک گرمچی، حامد بهروزکار، جلال‌الدین مشمولی، حسین سهرابی، خلیل سماعی‌جابلو، الناز نیکنام، شیرین دعوتی‌کاظم‌نیا، مهرداد عسگری توسط AJ Art Gallery در Intercontinental Hotel, Double Bay سیدنی استرالیا برگزار خواهد شد.

  • تاریخ: ۲۵ آگوست ۲۰۲۲
  • محل برگزاری: INTERCANTINALTAL DOUBLE BAY

گالری هنری ای جی یک پلتفرم تخصصی در زمینه آثار هنری است و بر ارائه آثار هنری هنرمندان مطرح و نوظهور ایرانی و استرالیایی تمرکز دارد.

استاد بابک گرمچی از هنرمندان شناخته شده و سرشناس ایران بوده و آثار فاخری در زمینه چاپ سیلک، گرافیک، دکوراتیو و نقش برجسته خلق کرده اند. وی از هنرمندان شاخص اهل اردبیل می‌باشند که همیشه بر گذشته و اصالت خود تکیه داشته، برنامه‌های هنری و فرهنگی زادگاهش را در اولویت قرار داده است.

استاد خلیل سمائی جابلو متولد ۱۳۴۵، اردبیل، کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز و عضو هیأت علمی دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای دارای سابقه سی‌سال فعالیت حرفه‌آی در زمینه طراحی و نقاشی و سابقه مدیریت در انجمن هنرهای تجسمی فریدون‌کنار.

بیشتر بخوانید :
هرشب با یک هنرمند، معرفی و آثار استاد بابک گرمچی
بازتالیف آثار نقاشی‌ با چاپ
نمایشگاه مجازی یک در یک به مناسبت هفته گرافیک « تو را به دیده خلاقم آرزوست »
دفتر انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل با دستان بزرگان هنر ایران افتتاح شد

Visits: 18

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا