اخباراخبار هنرمندان

نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل‌گهر به کار خود پایان داد

نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل‌گهر به کار خود پایان داد  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل‌گهر به کار خود پایان داد | سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل‌گهر پس از ۲۵ روز در سیرجان با تقدیر از شرکت‌کنندگان به کار خود پایان داد. آقای بهنام آخربین از هنرمندان توانمند استان اردبیل نیز در این سمپوزیوم حاضر بوده و به اجرای اثر پرداختند.

به گزارش انجمن هنرهای تجصمی استان اردبیل نخستین سمپوزیوم گل‌گهر با حضور ۱۶ هنرمند و بعد از اجرای اثر در طی ۲۵ روز با تقدیر از هنرمندان با حضور مسئولین استانی و مدیران شرکت گل‌گهر سیرجان به کار خود پایان داد.

این سمپوزیوم به دلیل حضور آقای بهنام آخربین به عنوان یکی از هنرمندان مجسمه‌ساز استان اردبیل می‌تواند ارزش و اهمیت بالایی نسبت به جشنواره‌های دیگر داشته باشد. چرا که نشان از توان اجرایی هنرمندان استان اردبیل و کیفیت هنری بالای این استان دارد.

بیشتر بخوانید :
هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار بهنام آخربین

بهنام آخربین فارغ‌التحصیل رشته مجسمه‌سازی دانشگاه تهران است و در رشته کارتون و کاریکاتور نیز فعالیت می‌کند. به عنوان مجسمه‌ساز، سمپوزیوم‌های مختلف داخلی و خارجی بیشماری را تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به حضور در سمپوزیوم مشهد، تهران،کرمان، کیش، قم، پرند و … و کشورهایی مانند شیلی، اسلونی، ترکیه، ارمنستان و … را برشمرد

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برای آقای آخربین آرزوی موفقیت و سلامتی دارد.

برای مشاهده آثار و بیوگرافی آقای بهنام آخربین اینجا کلیک کنید.

گزارش تصویری :

Visits: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا