فراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان عکاسیفراخوان نقاشی

فراخوان هنری MÜNZENBERG FORUM BERLIN 2020

فراخوان هنری MÜNZENBERG FORUM BERLIN 2020 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6564 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان هنری MÜNZENBERG FORUM BERLIN 2020 | فورم مونزنبرگ برلین رقابت هنری خود در سه دستۀ عکس، فیلم، و کولاژ را در سال ۲۰۲۰ به این ایام و وضعِ اضطراری کنونی اختصاص داده است.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد هر ساله این فورم نقل قولی را معرفی می کند که شرایط کنونی را با نگاهِ گذشته نگر تاریخی توصیف می کند و گرایشی به آینده را نشان می هد. در این ایام فوق العادۀ فراگیری کووید-۱۹ و با در نظر گرفتنِ هفتاد و پنجمین سالروز استقلال، این فورم نقل قولی از کتاب «طاعون» (۱۹۴۷) آلبرت کامو را برای فراخوان سال ۲۰۲۰ خود انتخاب کرده است.

«همۀ مردم هم عقیده بودند که استراحت زندگی گذشته به یکباره به دست نخواهد آمد، و ویران ساختن بسیار آسانتر از تجدید بناست.»

این رمان را به منزلۀ دوره ای از تجربیات شخصی و اجتماعی کامو طی جنگ جهانی دوم و بررسی بیهودگی زندگی و طغیان پیوسته در برابر بی معنایی جهان قلمداد می کنند.

آنچه جنگ ها و بیماری های فراگیر با یکدیگر به اشتراک دارند آنست که هر دو بگونه ای غیرمنتظره بر سر بیماران و فلاکت زدگان فرود می آیند. زمانی که پایانی یا بازگشتی به وضع طبیعی، یا هر آنچه که می خواهد باشد، در دیدرس نیست.

زندگی روزمره در سایۀ کووید-۱۹ بشکلی جدید رقم می خورد: ترس از بیماری، بلاتکلیفی، محدودیت، کنترل، انزوا و روگردانی از هم نوعان، و اما در سوی دیگر اتحاد، پیوستگی، و شیوه هایی برای وضع قوانین جدید.

فورم مونزنبرگ برلین در انتظار دریافت آثاری در دسته های مذکور است که به اوضاع اجتماعی- سیاسی کنونی و پیشرفت های انجام گرفته بپردازند.

دسته های رقابت:

  • عکس
  • فیلم
  • کولاژ

جوایز: ۵۰۰۰ یورو که توسط داوران به برندگان هریک از بخش ها اهدا می شود.

مهلت ثبت نام: ۹ آگوست ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی فراخوان بروید:

//www.muenzenbergforum.de/art-competition/

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا