فراخوانگرافیک

فراخوان شرکت در نمایشگاه پوستر نفس

فراخوان شرکت در نمایشگاه پوستر نفس لینک : https://ardabilvas.ir/?p=603 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
فراخوان شرکت در نمایشگاه پوستر نفس |‌ کمیته هنری انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه استان اردبیل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می کند.

فراخوان شرکت در نمایشگاه پوستر نفس | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از آتلیه اثرهنری به نقل از دبیرخانه نمایشگاه، کمیته هنری انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه استان اردبیل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جهت ترویج فرهنگ والای اهدای عضو در نظر دارد نمایشگاه پوستر با عنوان نفس و با محوریت اهدای عضو در اردبیل برگزار کند.
لذا این انجمن با افتخار از تمام طراحان گرافیک دعوت می نماید تا در برپایی هرچه با شکوه تر این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

شرایط و ضوابط:

این نمایشگاه هیچگونه محدودیتی نداشته و شرکت برای تمامی طراحان آزاد است.

حضور در این نمایشگاه هیچ هزینه و ورودی نداشته و هزینه چاپ پوستر به عهده انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه اردبیل خواهد بود.

با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه و همچنین برگزاری نمایشگاه به نحو مطلوب، آثار دریافتی توسط هیات انتخاب مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس پوسترهای منتخب به نمایش گذاشته خواهند شد.

هر طراح می تواند حداکثر سه پوستر ارسال نماید.

این نمایشگاه جنبه رقابتی ندارد.

به تمامی هنرمندان حاضر در نمایشگاه گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه اردبیل تصویر پوسترها را در صفحات مجازی، جرائد و رسانه ها جهت ترویج فرهنگ اهدای عضو منتشر خواهد کرد.

انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه اردبیل تلاش خواهد کرد تا آثار این نمایشگاه در سایر گالری های کشور و حتی خارج از ایران ارسال و به نمایش دربیاورد.

علاقمندان می توانند فایل پوسترها را با ابعاد ۷۰×۱۰۰ سانتیمتر، با مود رنگی CMYK و با فرمت jpeg به پست الکترونیکی info@donors.center با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و نام شهر همراه با یک قطعه عکس ارسال نمایند.

شرکت در این فراخوان به منزله قبول شرایط و ضوابط آن است.

نکته: بخشی از آثار این نمایشگاه به صورت دعوتی از هنرمندان و اساتید مطرح گرافیک کشور و طراحانی از کشورهای خارجی خواهد بود.

مهلت ارسال آثار تا ۲۰ شهریورماه بوده و امکان تمدید وجود ندارد.

مکان نمایشگاه: نگارخانه قوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل

زمان نمایشگاه متعاقبا و بلافاصله پس از انتخاب آثار اعلام خواهد شد.

Visits: 92

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا