فراخوانفراخوان گرافیک

جایزه خلاقیت فرهنگی و هنری ۲۰۲۰ Jing Shan

جایزه خلاقیت فرهنگی و هنری ۲۰۲۰ Jing Shan لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6520 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

جایزه خلاقیت فرهنگی و هنری ۲۰۲۰ Jing Shan | جوایز جینگ شان کلاسیک ، فرهنگی و هنری ، که توسط بنیاد فرهنگ و هنر شیا جینگ شان از تایوان برگزار می شود ، اکنون فراخوان خود را اعلام می کند.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد امسال از شرکت کنندگان دعوت شده است تا از موضوع “خیرخواهی” استفاده کنند. این طرح ها باید بر اساس بیست خوشنویسی و نقاشی برگزیده از آثار شیا جینگ شان و همچنین ایده های خیرخواهانه و فلسفه های پشت سر آنها به عنوان مفاهیم ، پیوند دهنده فرهنگ و خلاقیت باشد. انتخاب این هدف برای الهام بخشیدن به آثار متقاضیان است که به عمق جامعه و موضوعات بشردوستانه توجه می کنند.

این سه دسته وجود دارد:

➜ طراحی گرافیک ،
➜ طراحی هدیه ،
➜ فیلم

الزامات انتشار:

طراحی گرافیکی و دسته طراحی هدیه

➜ لطفاً حداقل ۳ فایل دیجیتالی (تک عکس یا سری تصاویر) را بارگذاری کنید. هر پرونده ۳-۵ مگابایت است. فرمت فایل : فایلهای A3 ، ۷۲ dpi ، JPG.

دسته ویدیو

➜ فیلم را (حداکثر ۵ دقیقه) در حساب YouTube شخصی بارگذاری کنید و “حریم خصوصی” آن را تنظیم کنید. پیوند ویدیو را به برگزار کننده رقابت ارائه دهید و فایل تصویر متحرک (بیش از ۱ و بدون محدودیت محتوا) را بارگذاری نکنید: A3 ، ۷۲dpi ، ۳-۵ MB، پرونده JPG.

مراسم اهدای جوایز اوایل دسامبر برگزار می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ ( ۱۰ شهریور ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://www.jingshanaward.com/EN/home/Default.asp

Visits: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا