فراخوانفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان نقاشی

فراخوان جایزه هنرمندان Foundwork 2020

فراخوان جایزه هنرمندان Foundwork 2020 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6795 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان جایزه هنرمندان Foundwork 2020 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد جایزه هنرمند Foundwork 2020 ، اکنون خواستار ورود است! جایزه هنرمند Foundwork ، با حمایت مالی Foundwork ، Inc. ، یک جایزه سالانه fvhd به رسمیت شناختن عملکرد برجسته توسط هنرمندان معاصر است.

The Foundwork محلی برای کمک به هنرمندان است تا خود را به جامعه هنری در سراسر جهان معرفی کنند. هدف ما این است که امکان دسترسی بیشتر بین هنرمندان ، متصدیان و همکاران را در هر کجا فراهم کنیم. این پروژه از تجربه بنیانگذار آدام یوکل با الهام از اجرای یک گالری در بروکلین در جایی که او عمدتا با هنرمندان نوظهور کار می کرد، الهام گرفته است. هنرمندانی که در هر رسانه ای کار می کنند واجد شرایط هستند.

برای شرکت در این رقابت، هنرمندان باید حداقل ۵ اثر هنری بر روی پروفایل خود در Foundwork ایجاد کنند.

هیئت داوران جایزه هنرمندان Found Found2020 شامل متصدیان بین المللی مترقی ، گالری ها و هنرمندان است.

Foundwork دارای عضویت ۴ دلار در ماه برای هنرمندان است (رایگان برای دانشجویان). هنرمندان برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر باید سوالات متداول و قوانین رسمی در مورد Foundwork را مشاهده کنند. این جایزه توسط Foundwork، Inc حمایت مالی می شود و می توانید هر گونه سؤالی را به آدرس support@foundwork.art ارسال کنید.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ ( ۲۳ مهر ۹۹ )

جوایز:  برنده اصلی ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت می کند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://foundwork.art

Visits: 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا