۲۴ امین دوره مسابقه هنرهای رسانه ای ژاپن | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد ۲۴ امین دوره مسابقه هنرهای رسانه ای ژاپن توسط کمیته اجرایی جشنواره هنرهای رسانه ای ژاپن برگزار می شود.
۴ بخش وجود دارد:
• بخش هنر – هنر تعاملی ، مدیا اینستالیشن ، آثار ویدئویی ، ویدئو اینستالیشن ، هنر گرافیک (از جمله عکس) ، هنر اینترنتی ، اجرای رسانه و غیره.
• بخش سرگرمی – بازی ها (بازی های ویدئویی ، بازی های آنلاین و غیره) ، کارهای صوتی / تصویری ، تولیدات چندرسانه ای (از جمله فیلم های جلوه ویژه ، اجراها) ، محصولات (محصولاتی که از فناوری های رسانه ای ، دستگاه های تحقیق و توسعه و غیره استفاده می کنند) ، وب سایت ها ، برنامه ها ، و غیره.
• بخش انیمیشن – فیلم های بلند انیمیشن ، فیلم کوتاه انیمیشن (از جمله تیتراژ ابتدا و انتهای فیلم ها و غیره) ، سریال های تلویزیونی متحرک ، فیلم ها برای پخش و غیره
• بخش مانگا – کمیکهایی که به صورت کتاب منتشر می شوند، کمیکهایی که در یک مجله منتشر می شوند (از جمله آثاری که هنوز هم در حال سریال شدن هستند) ، کمیک هایی که به صورت آنلاین منتشر می شوند (برای رایانه های شخصی یا دستگاه های تلفن همراه) ، کمیک های خود منتشر شده و غیره.
آثار باید بین ۵ اکتبر ۲۰۱۹ و ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ به پایان رسیده یا منتشر شده باشند.
برای دیدن آثار برنده قبلی اینجا را کلیک کنید.
هزینه ثبت نام:
ورود آزاد است. مسابقه رایگان است.
جوایز
برای هر بخش یک جایزه بزرگ ، جوایز عالی ، جایزه تأثیر اجتماعی ، جوایز چهره جدید و جوایز U-18 اهدا می شود.
• جوایز بزرگ: ۱،۰۰۰،۰۰۰ ین ژاپنی
• جایزه تعالی: ۵۰۰۰۰۰ ین ژاپنی
• جایزه تأثیر اجتماعی: ۵۰۰،۰۰۰ ین ژاپنی
• جایزه چهره جدید: ۳۰۰،۰۰۰ ین ژاپنی
• جوایز U-18: گواهی
تاریخ شروع ثبت نام: ۱ ژوئیه سال ۲۰۲۰
تاریخ اتمام ثبت نام: ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۱۲ شهریور ۹۹ )
شرکت در این مسابقه برای هنرمندان از سراسر جهان آزاد است.
وب سایت مسابقه:
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مراجعه کنید https://j-mediaarts.jp/en/contest
بازدیدها: ۷