فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی THE CLASS OF 2020

فراخوان مسابقه عکاسی THE CLASS OF 2020 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6304 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان مسابقه عکاسی THE CLASS OF 2020 | Rodrigo Pinheiro. بدون عنوان، از مجموعه Tornaras. از پرتفلیوهای شاخص مجله In the In-Between

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از سایت عکاسی مجله In the In-Between در جهت حمایت از نسل بعدی عکاسان معاصر نوظهور، طی فراخوانی از آن دسته از دانشجویان عکاسی در حال فارغ‌التحصیلی که در اثر مسأله‌ی کرونا برنامه‌ی نمایشگاه پایان‌نامه‌شان لغو شده یا به‌شکل قابل توجهی تغییر کرده است، دعوت به عمل می‌آورد.

آثار منتخب این فراخوان در نمایشگاه گروهی آنلاین «کلاس ۲۰۲۰» به نمایش در آمده و در نشریه In the In-Between منتشر می‌شوند. تمامی آثار ارسالی شانس این را خواهند داشت که برای انتشار در معرض توجه انتشارات Daylight Books ناشر کتاب‌های عکاسی و هنر قرار بگیرند.

شرکت در این رقابت رایگان است و تمامی ژانرها، سبک‌ها و تکنیک‌ها آزاد اند که در این فراخوان شرکت کنند.

شرایط شرکت در نمایشگاه

  • این نمایشگاه تنها مختص به آن دسته از دانشجویان مقطع BFA (کارشناسی) و MFA (کارشناسی ارشد) است که در اثر همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها برنامه‌ی نمایشگاه پایان‌نامه‌شان لغو شده یا به‌شکل قابل توجهی تغییر کرده است.
  • شرکت در این رقابت رایگان است (هر چند که شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت حمایت از این برنامه ۶ دلار بپردازند). کسانی که مایل به پرداخت این هزینه نیستند، می‌توانند آثار خود را به ایمیل زیر بفرستند:

    editor@inthein-between.com

جوایز

  • آثار منتخب از سوی Michael Itkoff از مؤسسان انتشارات Daylight Books انتخاب می‌شوند. این آثار در نمایشگاه آنلاینی با عنوان «کلاس ۲۰۲۰» به نمایش در آمده و در نشریه In the In-Between در آگوست ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند.
  • یک عکاس به انتخاب داور به‌عنوان «عکاس شاخص دی‌لایت» انتخاب شده و در آنجا به نمایش درخواهد آمد.
  • پنج پروژه پایان‌نامه به‌شکلی مستقل از سوی Gregory Eddi Jones دبیر مجله In the In-Between جهت انتشار کامل با عنوان «پرتفلیو شاخص» در این نشریه، انتخاب خواهند شد.
  • تمامی آثار ارسالی شانس این را خواهند داشت که برای انتشار در معرض توجه انتشارات Daylight Books ناشر کتاب‌های عکاسی و هنر قرار بگیرند.

نحوه شرکت

  • حداکثر ۱۰ عکس با اندازه‌ی ۱۵۰۰ پیکسل در ضلع بزرگتر. هر عکس نباید بیش از ۱ مگابایت حجم داشته باشد.
  • هر عکس بایستی همراه نام و نام خانوادگی عکاس و شماره، نامگذاری شود، به این شکل: Lastname_Firstname_01. به‌عنوان مثال، عکس‌های فردی با نام رضا احمدی این گونه نامگذاری می‌شوند: Ahmadi_Reza_01، Ahmadi_Reza_02، …
  • فهرست شماره‌گذاری‌شده‌ی عکس‌ها به‌همراه عناوین عکس‌ها، سال تهیه‌ی عکس و زیرنویس عکس (اگر زیرنویس داشت) در یک فایل pdf

    نمونه‌ای از لیست عکس‌ها
  • بیانیه (استیتمنت) و بیوگرافی (در حداکثر ۱۵۰ واژه) و نام دانشگاه و نام مدرک تحصیلی دانشجو. این اطلاعات را در بخش Submission Form (در اینجا) وارد کنید.

درباره داور این مسابقه

Michael Itkoff از مؤسسان انتشارات دی‌لایت است که برای بیش از ۱۵ سال در صنعت نشر در هر دو حوزه‌ی چاپ و رسانه‌های دیجیتال مشغول به کار بوده. او مقالاتی در وبسایت تخصصی عکاسی نیویورک‌تایمز (NYTimes Lens blog)، نشریات Art Asia Pacific و Nueva Luz و رسانه‌ی The Forward به رشته‌ی تحریر درآورده است. آثار عکس‌بنیان و ویدئویی او در مجموعه‌های عمومی و شخصی در آمریکا قرار دارند و روی جلد نشریاتی مثل Orion، Katalog، Next City و Philadelphia Weekly آمده‌اند. او موفق به دریافت گرانت‌هایی در حوزه‌ی هنر و فتوژورنالیسم شده است. کتابی از او با عنوان Street Portraits در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است.

مهلت ارسال آثار

  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹ (۱۲ جولای ۲۰۲۰)
  • اعلام اسامی پذیرفته‌شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ (۹ آگوست ۲۰۲۰)

برای شرکت در این رقابت به این آدرس مراجعه کنید.

پرتفلیوهای منتخب مجله In the In-Between را در اینجا ببینید.

Visits: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا