طراحی صنعتیفراخوانگرافیک

بورسیه تحصیلی Adobe

بورسیه تحصیلی Adobe لینک : https://ardabilvas.ir/?p=2657 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
بورسیه تحصیلی Adobe | شرکت Adobe دهمین بورسیه دانشگاهی سالانه را به دنبال پشتیبانی از گروه متنوعی از دانشجویان برای دستیابی به اهداف آموزش عالی و اهداف پیشرفت حرفه ای خود اعطا می کند.

بورسیه تحصیلی Adobe | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فرد ادوبی معتقد است که جوانان بدون توجه به پیشینه اقتصادی یا فرهنگی خود باید فرصتی برای یادگیری و بیان خود از طریق خلاقیت و فناوری داشته باشند. جامعه طراحی متنوعی که دنیای اطراف ما را منعکس می کند برای نوآوری و موفقیت اقتصادی آینده صنعت ما ضروری است.

برای کمک به دستیابی به جوامع جوانان که از هیچ بورسیه ای استفاده نکرده اند و تقویت تنوع بیشتر در صنعت طراحی ، بورسیه Design Circle فقط این کار را انجام می دهد:
آنها برای هر سال تحصیلات کارشناسی دریافت کننده دهمین بورس کالج سالانه – حداکثر ۲۵۰۰۰ دلار در سال ، اعطا می کنند(حداکثر چهار سال یا ۱۰۰۰۰۰ دلار)

بورسیه تحصیلی برای دانشجویانی که می خواهند وارد طراحی محصول شوند یا مشاغل مرتبط با طراحی را تجربه کنند (مانند دیجیتال ، وب ، UX / UI ، طراحی صنعتی یا موارد مشابه) ایده آل است.

متقاضیان باید در برنامه ریزی برای ثبت نام در یک مدرک معتبر کالج/ دانشگاه یا برنامه گواهی نامه شرکت کنند.

در حالی که حداقل درخواست نمره قبولی برای این بورس تحصیلی وجود ندارد ، سوابق تحصیلی و فوق برنامه متقاضی باید پتانسیل موفقیت در یک کالج/ دانشگاه را در رشته تحصیلی مورد نظر خود نشان دهد.

ارسال درخواست برای این رقابت رایگان است.

مهلت درخواست ها ۱۲ مارس ۲۰۲۰ (۲۲ اسنفد ۹۸ )

این بورسیه برای دانشجویانی که تحصیلات کالج/ دانشگاهی را در طول سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۱ دنبال خواهند کرد ، آزاد است.

برنامه های نامزدی از جمله نامزدها تشویق می شوند ، اما به آنها محدود نمی شوند: اقلیت های نژادی یا قومی ، زنان ، کسانی که به عنوان LGBTQ + ، دانشجویان کالج نسل اول و دانشجویان دارای معلولیت شناخته می شوند.

متقاضیان نیازی به پذیرش در یک دوره کارشناسی در زمان درخواست ندارند، اما در صورت انتخاب برای بورس تحصیلی، قبل از ارسال وجوه بورس تحصیلی ، اثبات قبولی لازم خواهد بود.

جایزه
اعضای Design Circle فرصت های مختلفی را برای برندگان بورسیه اعم از شبیه سازی شغلی ، کارورزی ، کارگاه های آموزشی ، شبکه سازی از جمله دیگران فراهم می کند. این امر به تقویت تأثیر بورس تحصیلی کمک می کند ، ضمن اینکه تجربه ای در دنیای واقعی را در طول تحصیل به گیرندگان بورسیه اعطا می کند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: www.adobe.com

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا