فراخوانگرافیک

فراخوان «دورهمی لوگوتایپ‌ها»

فراخوان «دورهمی لوگوتایپ‌ها» لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1776 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
فراخوان «دورهمی لوگوتایپ‌ها» | روز جهانی گرافیک در اردبیل با دورهمی لوگوتایپ‌ها شروع آغاز می‌شود.

فراخوان «دورهمی لوگوتایپ‌ها» | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از آتلیه اثرهنری مؤسسه فرهنگی هنری نشان نقره‌ای در نظر دارد با همکاری خانه فرهنگ و هنر اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و سایر حامیان و با هدایت و انتخاب حجت مجرد، طراح ارشد گرافیک و مدرس دانشگاه و مدیر هنری، نمایشگاهی با عنوان «دورهمی لوگوتایپ‌ها» را در دو بخش استانی و ملی برگزار کند.

بخش ملی بصورت دعوتی و با آثاری از بزرگان عرصه تایپ و نوشتار (لوگوتایپ) و بخش استانی با رویکرد نگارش اسامی نام‌آوران استان همراه خواهد بود.
نمایشگاه دورهمی لوگوتایپ‌ها طی فراخوان عمومی و با دعوت از اساتید مطرح در عرصه ملی و هنرمندان بومی به مناسبت هفته طراحی گرافیک ایران از ۷ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ در اردبیل و متعاقبا” در چند شهر دیگر برگزار خواهدشد.

این رخداد با اهداف زیر طراحی شده و به اجرا گذاشته می‌شود:

انگیزه‌بخشی و هدفمندسازی فعالیت‌های تخصصی جوانان و دانشجویان علاقه‌مند استان به عرصه تایپ و نوشتار در گرافیک

گردهمایی آثار هنرمندان و اساتید برجسته عرصه تایپ و نوشتار در کنار هنرمندان جوان

معرفی و ترویج عرصه تایپ و نوشتار در گرافیک

یادآوری اهمیت نوشتار در برندسازی

لزوم توجه به عرصه تایپ و نوشتار در رسانه‌های جدید

اعتباربخشی به مقوله لوگوتایپ (نشان نوشتاری) در بین خواص جامعه

ارج نهادن به مقام نام‌آوران عرصه‌های فرهنگی- هنری، اجتماعی، ورزشی، علمی و پژوهشی و …

لازم به ذکر است، بخش استانی فراخوان در دو بخش دعوتی و فراخوان عمومی طراحی شده است؛ در بخش فراخوان عمومی تمام طراحان بدون محدودیت سنی و شغلی می‌توانند ۵ نمونه از بهترین آثار خود را از طریق ایمیل و در قالب فرمت ارائه شده، آماده و ارسال کنند.

بخش فراخوان عمومی حتماً باید در برگیرنده اسامی نام‌آوران در قید حیات یا متوفی استان اردبیل باشد. نام‌آورانی که توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف فرهنگی- هنری، اجتماعی، ورزشی، علمی و پژوهشی و سایر زمینه‌ها بدرخشند و افتخاراتی برای استان کسب کنند. آثار رسیده به این بخش، پس از طی مراحل داوری و انتخاب به نمایشگاه راه خواهند یافت و در بخش دعوتی، هنرمندان مدعو می‌توانند آثار آرشیوی خود را در این رخداد شرکت دهند.

نکته مهم اینکه، در صورت تأمین منابع مالی و اسپانسرهای لازم و مشارکت شرکت‌کنندگان، احتمالاً آثار منتخب نمایشگاه (نه الزاماً همه آثار راه یافته به نمایشگاه) در مجلدی به صورت کتاب چاپ و منتشر شود.

در بخش دعوتی استانی و ملی، استادان و سایر مدعوین می‌توانند از آثار آرشیوی خود حداقل دو نمونه در اختیار دبیرخانه فراخوان قرار دهند تا در نمایشگاه هفته گرافیک ایران به معرض تماشای عموم گذاشته شود. مطمئناً حضور اساتید بنام و تراز اول ایران در دورهمی لوگوتایپ¬ها سبب رونق و انگیزه‌بخشی به جوانان استان خواهد بود.

لازم به توضیح است که فراخوان این رویداد از طریق صفحه تلگرامی @D_logotype انجام خواهد گرفت و آثار نیز به آدرس اینترنتی Neshanehnoghrei@gmail.com ارسال خواهد شد.

بر این اساس، آخرین مهلت ارسال آثار در بخش فراخوان استانی ۳۰ بهمن ماه سال جاری و انتخاب و اعلام اسامی آثار راه یافته به نمایشگاه در تاریخ ۱۵ اسفند ماه صرفاً از طریق صفحه تلگرامی(@D_logotype) و صفحه اینستاگرام (@neshanenoghrei) صورت خواهد گرفت. نمایشگاه دورهمی لوگوتایپ‌ها، از مورخه ۷ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به مناسبت روز جهانی و هفته گرافیک ایران در اردبیل برپا خواهد شد.

فراخوان «دورهمی لوگوتایپ‌ها» لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1776 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

Visits: 14

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا