فراخوانگرافیکنقاشی

رقابت بین المللی هنری برای دانشجویان takeda

رقابت بین المللی هنری برای دانشجویان takeda لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1421 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
رقابت بین المللی هنری برای دانشجویان takeda | شرکت داروسازی تاکدا به همراه آکادمی طراحی و هنرهای کاربردی ایالتی استروگانوف مسکو از افتتاحیه مسابقه بین المللی هنری «  Takeda. هنر / کمک. قانون استثناء »برای دانش آموزان دانشکده های هنری و دانشگاه ها خبر می دهد..

رقابت بین المللی هنری برای دانشجویان takeda | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فرد «Takeda. مسابقه هنر / کمک »اکنون در چهارمین سال خود است و بخشی از برنامه اصلی اجتماعی و فرهنگی شرکت داروسازی تاکدا « Takeda. درد و اراده » است ، که می خواهد مردم را از اهمیت ایجاد مسیرهای جدید در معالجه پزشکی آگاه کند.

شرایط ارسال:

آثار معرفی شده در این مسابقه ممکن است نقاشی ها یا چاپ های گرافیکی ، گواش یا آبرنگ های روی کاغذ یا روغن روی بوم باشد. آنها باید تفسیر هنری از موضوع خاص را در هر یک از طیف گسترده ای از سبک ها از فیگوراتیو تا انتزاعی ارائه دهند و تأثیر عاطفی داشته باشند. هنرمندان باید مهارت فنی خود را در زمینه ترکیب ، پیش نویس و نقاشی نشان دهند. طولانی ترین ضلع ورودی ها ممکن است از ۱ متر تجاوز نکند.

درخواست های مسابقه باید از ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ بصورت آنلاین ارسال شود. ثبت نام ها باید شامل اطلاعات مربوط به هنرمند (عکس و بیوگرافی مختصر) ، یک یادداشت مختصر در مورد کار و یک تصویر الکترونیکی (۱۲۰۰ x 1800 پیکسل) باشند.

این مراسم در ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ در مسکو برگزار می شود. هفت برنده از یک سفر سه روزه با هزینه تمام شده به مسکو برای شرکت در مراسم اهدای جوایز لذت می برند.

هیچ هزینه ثبت نامی وجود ندارد!

دانشجویا و دانش آموزان مدارس هنری و دانشگاهها می توانند در این رقابت شرکت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۸ دی ۱۳۹۸

برای کسب ایطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.takeda.com

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا