هنرمندان استان اردبیلهنرمندان انیمیشنهنرمندان تصویرساز

هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار زینب قربانی فریاد

بیوگرافی زینب قربانی فریاد (هفته تصویرگری) لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1186 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار زینب قربانی فریاد

هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار زینب قربانی فریاد | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل زینب قربانی یکی از هنرمندان شاخص در زمینه تصویرسازی، انیمیشن و چاپ پارچه در استان به شمار می‌رود.

وی تحصیلات خود را در رشته‌های کاردانی گرافیک،کاردانی طراحی و چاپ پارچه،کارشناسی عکاسی خبری به پایان رسانده و در زمینه انیمیشن (کارگردانی،فیلمنامه نویسی،طراحی کاراکتر),تصویرسازی و طراحی لباس و عکاسی فعالیت می کند‌.

زینب قربانی در کانامه خود کارگردانی انیمیشن کوتاه قارقا در سال ۱۳۹۰ را دارد که در جشنواره رضوی ،حسنات ،جشنواره ی منطقه ای بام ایران(شهرکرد)،جشنواره استانی فیلم مهر(اردبیل),جشنواره استانی ،عذرا.مقام بهترین انیمیشن را کسب کرده و در جشنواره بین المللی مذاهب امروز ایتالیا و جشنواره ی انیمیشن کودک و نوجوان کرواسی و مالزی حضور داشته است.

در زمینه فیلمنامه نیز انیمیشن مقام بهترین فیلمنامه از جشنواره انیمیشن آذربایجان را کسب کرده است.

زینب قربانی در جشنواره بین المللی انیمیشن جمهوری آذربایجان به عنوان داور ایفای نقش کرده است.

از دیگر فعالیت‌های خانم قربانی در زمینه انیمشن می‌توان به طراح کاراکتر در انیمیشن نوای ماندگار (کارگردان:بهمن طهماسبی پور)و طراح کاراکتر و کارگردان: (انیمیشن آموزشی آنهایی که مرا دوست دارند.)به سفارش خانه کودک شهرداری اصفهان.

هنرمند توانای اردبیل برگزاری دو نمایشگاه گروهی، طراحی و چاپ کتاب تصویر سازی آموزشی و همکاری در گروه لباس تئاتر قیزل باشماق را نیز در کارنامه هنری خود می‌بیند.

گالری آثار :

Visits: 90

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا