فراخوانفراخوان تصویرسازی

فراخوان تصویرسازی tschutti 2022

فراخوان تصویرسازی tschutti 2022  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

فراخوان تصویرسازی tschutti 2022 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل از سال ۲۰۰۸ ما یک آلبوم برچسب از نوع خاصی را منتشر می کنیم: به جای عکس های خسته کننده ، آلبوم کلکسیونر tschutti heftli در سوئیس آثار هنری واقعی را ارائه می دهد. همه تیم ها توسط تصویرگران، طراحان گرافیک  کاریکاتوریست ها و دیگر هنرمندان طراحی شده اند. به منظور یافتن هنرمندان برای آلبوم بعدی خود، آنها یک مسابقه تصویرگری برگزار می کنند.

برای هشتمین بار tschutti heftli از برجسته ترین رویداد ورزشی مهم هنری حمایت می کند. این بار ، از هنرهای برجسته مسابقات قهرمانی زنان اروپا در سال ۲۰۲۲ در انگلستان  حمایت می کند.

برگزارکننده امسال شما را به طراحی پرتره آدا هگربرگ ، یکی از فوتبالیست های بزرگ اروپا دعوت می کند.

علاوه بر دسته اصلی ، tschutti heftli همچنین می خواهد هنرمندان جوان را با این رقابت معرفی کند: کودکان و نوجوانان متولد ۲۰۰۸ یا بعد از آن دعوت می شوند که برای یورو ۲۰۲۲ یک ماسکات طراحی کنند و نام آن را انتخاب کنند.

هنرمندان منتخب در دسته اصلی ماموریت خواهند داشت که ۱۱ بازیکن ، مربی و نشان یک کشور (در مجموع ۱۳ تصویر) طراحی کنند.

شرایط ارسال:

  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • فایل ارسالی شما می تواند دو بعدی یا سه بعدی ، رنگی یا تک رنگ ، دیجیتالی یا آنالوگ باشد ، رنگ آمیزی شده ، چسبانده یا کشیده شده باشد-هر روشی که برای این کار بیشتر مناسب شما باشد. کار شما باید به صورت دیجیتال (PDF یا JPG) با اندازه کمتر از فرمت A4 و با ۳۰۰ dpi ارسال شود.
  • برای تحقق پرتره  همه تکنیک ها مجاز هستند تا زمانی که نقض قوانین کپی رایت وجود نداشته باشد. همه آثار باید دیجیتالی شوند. آثار سه بعدی باید عکاسی شوند. آثار ارسالی آنالوگ در نظر گرفته نمی شوند.
  • برای همه باز است. حرفه ای ها، دانشجویان، خودآموزها، کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان ، هنرمندان و هنردوستان ، علاقه مندان به فوتبال، طراحان، تصویرگران و غیره. هرکسی می خواهد به پروژه ای هیجان انگیز بپیوندد و بستری بزرگ برای کارهایش بدست آورد.

معیارهای ارزیابی:

  • هیئت داوران ما آزاد است که هر کدام از آثار هنری را که از نظر آنها بهترین است انتخاب کند. به طور کلی آنها سعی خواهند کرد تا آنجا که ممکن است سبک های مختلف و اصلی را مورد نظر قرار دهند تا به انتخابی متفاوت برای آلبوم تبدیل شوند.
  • تا پایان اکتبر ۲۰۲۱ به برندگان شخصاً اطلاع داده می شود. از نوامبر ۲۰۲۱ تا پایان ژانویه ۲۰۲۲ ، برندگان وقت خواهند داشت تا انتخاب اصلی خود را طراحی کنند.

جایزه :

  • برندگان این امتیاز را خواهند داشت که یکی از تیم های یورو ۲۰۲۲ را برای آلبوم جمع آوری افسانه ای برگزارکننده طراحی کنند. توزیع آلبوم در سوئیس ، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی بستری عالی را برای ارائه آثار خود به مخاطبان بزرگ به شما ارائه می دهد. همه هنرمندان حاضر در آلبوم مبلغی یکجا برای هزینه های خود دریافت می کنند که میزان آن توسط ارقام فروش آلبوم ما تعیین می شود. در بهار سال آینده ، برندگان این مسابقه نیز با سفر ، سفر به لوسرن و مهمانی انتشار آلبوم دعوت می شوند و هزینه سفر ، اقامت و اقامت در آن تأمین می شود.
  • بهترین ۱۱ ماسکات (انتخاب شده توسط هیئت داوران تحت هدایت تیم tschutti heftli) بخشی از آلبوم گردآورنده سازمان خواهند بود. آنها برای یک صفحه خاص در آلبوم خود برچسب می شوند. یکی از آنها طلسم رسمی tschutti heftli 2022 خواهد بود. علاوه بر این ، یک آلبوم کامل با تمام برچسب ها به همراه یک بسته غافلگیر کننده tschutti heftli پر از هدایای عالی دریافت خواهید کرد.

زمانبدی :

  • ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ ( ۸  مهر ۱۴۰۰)

وب سایت فراخوان :

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

فراخوان تصویرسازی tschutti 2022 | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
فراخوان تصویرسازی tschutti 2022 | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

Visits: 12

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا