فراخوانفراخوان انیمیشن

جشنواره انیمیشن Pictoplasma 2021 برلین

جشنواره انیمیشن Pictoplasma 2021 برلین لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9298 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

جشنواره انیمیشن Pictoplasma 2021 برلین | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل جشنواره انیمیشن Pictoplasma 2021 برلین اکنون خواستار ثبت نام است ، و به دنبال شخصیت های درجه بالا در انیمیشن ، روایت ، تصاویر موسیقی، کارهای تجربی یا موشن گرافیک ، از هر نقطه از جهان است.

جشنواره انیمیشن برلین Pictoplasma 2021 خواستار ارسال انیمیشن برای نمایش های بین المللی با موضوع “شخصیت ها در حرکت” از هر نقطه از جهان است.

جشنواره پیکتوپلاسما هر ساله برلین را به مهمترین نقطه ملاقات جهان برای صحنه ای متنوع از هنرمندان و خلاقان بین المللی تبدیل می کند و چهره بصری فرهنگی فردا را دنبال می کند. نمایش های «شخصیت ها در حرکت» نمای کلی از انیمیشن های بین المللی، فیلم های کوتاه، موشن گرافیک و کارهای آزمایشی را با تمرکز بر روی تصاویر و روایت های شخصیت محور شیک و تازه ارائه می دهد.

  • این جشنواره آخرین روندهای طراحی شخصیت های مجازی، از هنرهای زیبا تا شهری، تصویرگری، انیمیشن و طراحی گرافیکی را به نمایش می گذارد …
  • همه فیلم های کوتاه انیمیشن (فیلم های تجربی، داستانی، غیر روایی، سفارشی یا دانشجویی) برای انتخاب رسمی جشنواره ۲۰۲۱ در نظر گرفته می شوند.
  • لطفا مطالب ارسالی خود را به صورت Full HD Quicktime (کدک Pro Res یا H.264) ارسال کنید.
  • از ۲۵ آگوست تا ۱۸ سپتامبر، جشنواره برلین Pictoplasma 2021 یک نسخه ترکیبی بسیار خاص است که شامل یک کنفرانس ۵ روزه در برلین به علاوه یک رویداد جهانی ۲ روزه آنلاین است.

شرکت در این رقابت رایگان است.

شرکت کننده :

جشنواره انیمیشن Pictoplasma Berlin 2021 هر شخصیت درجه یک را در انیمیشن ، روایت ، تصاویر موسیقی ، کارهای تجربی یا موشن گرافیک از هر نقطه از جهان قبول می کند.

جایزه

آثار برگزیده بخشی از نمایش شخصیت های در حرکت ۲۰۲۱ و برنامه جشنواره Pictoplasma Berlin 2021 خواهند شد.

زمانبندی :

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ آپریل ۲۰۲۱ ( ۲۶ فروردین ۱۴۰۰)

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 4

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا