فراخوانفراخوان تصویرسازی

فراخوان تصویرسازی Stremio

فراخوان تصویرسازی Stremio لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9628 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان تصویرسازی Stremio | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این اولین مسابقه هنری است که توسط استرمیو برگزار می شود و جامعه رو به رشد هنرمندان حرفه ای یا آماتور آنها را به چالش می کشد تا یک قطعه هنری اصلی را به تصویر بکشانند که سوال برای شما چیست؟

خواه یک هنرمند حرفه ای باشید یا یک آماتور؛ آیا شما عاشق به دست آوردن حالت های چهره و رنگ آمیزی شخصیت های واقعی یا فانتزی هستید، که در محیط های طبیعی، شهری یا خیالی قرار گرفته اند، یا ترجیح می دهید با اشکال، نور یا رنگ ها دست به تجربه بزنید و دید خود را در یک فضای انتزاعی بیان کنید. این دعوت برای شماست! اکنون وقت آن است که بنفش درونی خود را به ما نشان دهید!

استرمیو در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون کاربر دارد که از تمام محتوای ویدیویی موجود لذت می برند. به برگزارکننده نشان دهید که استریمو یا شخصیت عروسکی گربه ایStremurrr  آن زندگی روزمره شما را تغییر داده است! ، برگزار کننده می خواهد ببیند که شما چگونه در هنرتان از استعداد بی حد و حصر استرمیو که می تواند تجربه تماشای همه را افزون کند ، الهام می گیرید.

آیا از فیلمی که در استرمیو دیدید الهام گرفته اید؟ یا به وسیله رنگ بنفش؟

یک اثر تصویرسازی اصلی ایجاد کنید که معنای استرمیو برای شما چیست. فقط مدیوم خود را انتخاب کنید و آن سمت بنفش خود را بیان کنید. سبک و دیدگاه اصلی خود را در مورد موضوع به برگزار کننده نشان دهید.

شما می توانید از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید، نه فقط بنفش. با سبزها و قرمزها و زردها و …

اگر موفق به اختراع رنگ جدید شوید، امتیاز خواهید گرفت.

گرچه تمرکز این مسابقه هنر دیجیتال است، اما برگزارکننده دوست دارد شما را به ابراز علاقه وافر استرمیو در عکاسی، مجسمه سازی، اریگامی یا هنر ماکارونی نشان دهد (اما مانند ماکارونی خوب ، خوب است؟)

ورودی شما باید به عنوان یک لینک / URL به یک تصویر با کیفیت بالا ارائه شود، که می تواند یک پست عمومی در یک حساب رسانه های اجتماعی یا نمونه کارها وب باشد (مانند (r/Art, DeviantArt, Behance, Dribbble, Instagram, Facebook, Tumblr, Imgur).

معیارهای ارزیابی:

  • ارتباط آثار هنری؛
  • تأثیر کلی عاطفی آثار ارسالی؛
  • ترکیب بندی؛
  • تعالی فنی
  • کیفیت بصری؛
  • اصالت و مهارت هنری؛

جایزه :

هنرمندان برتر (یک مقام اول ، دوم و سوم و یک جایزه جامعه) یک جایزه ۵۰۰۰ دلاری قابل پرداخت در Paypal یا Bitcoin دارند، در صورتی که برندگان ارز رمزپایه را ترجیح دهند.

زمانبندی :

  • برندگان در ۵ جولای ۲۰۲۱ اعلام می شوند.
  • آخرین مهلت ثبت نام: ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ ( ۴ تیر ۱۴۰۰)

قوانین جشنواره :

  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • مسابقه هنر برای همه شرکت کنندگان در سنین ۱۸ سال به بالا آزاد است.

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 11

منبع
مجله نگاه فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا