اخباراخبار هنری استان

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان اردبیل

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان اردبیل | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دوزادهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی استان اردبیل با معرفی نفرات برتر در هر رشته، به کار خود پایان داد.

این جشنواره که به عنوان جشنواره تخصصی هنرهای تجسمی ویژه جوانان شناخته می‌شود در روز‌هایی برگزار شد که به دلیل شیوع دوباره کرونا و هشدارها در طیف‌های رنگی زرد تا قرمز با محدودیت‌های اجرایی مواجه بود. ولی با این حال با محدود کردن کارگاه‌ها و بخش مسابقه شیوه جدیدی از اجرای آن را شاهد بودیم.

شیوه‌ای که برگرفته از مقیاس بزرگتر این جشنواره یعنی جشنواره جوانان کشور بود. هر چند که این شیوه اجرایی و محدود کردن جشنواره با اهداف اصلی، معیارها و دوره‌های گذشته جشنواره قابل قیاس نیست ولی با وجود شرایط حاکم شیوه کم خطری به حساب می‌آید.

با توجه به اینکه با عنایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برخلاف ادوار گذشته نقشی در اجرای این جشنواره عهده‌دار نبود و به احترام و اعتبار گذشته انجمن فقط لوگوی آن در پوستر استفاده شد، لذا فقط به معرفی برگزیدگان جشنواره اکتفا کرده و برای آنها آرزوی موفقیت و سرافرازی در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستاریم.

Visits: 29

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا