فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان تبلیغات فرهنگی و مذهبی سازمان زیباسازی شهر تهران

فراخوان تبلیغات فرهنگی و مذهبی سازمان زیباسازی شهر تهرانلینک : https://ardabilvas.ir/?p=8977ش 👇  سایت : ardabilvas.ir  اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS  کانال : t.me/ArdabilVAS  👆

فراخوان تبلیغات فرهنگی و مذهبی سازمان زیباسازی شهر تهران | سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور اکران طرح های فاخر با موضوعات ملی و مذهبی به مناسبت رویدادهای ملی و مذهبی پیش رو، فراخوان ارسال آثار منتشر کرده است.  

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم(ع)، روز درختکاری، عید نوروز و اعیاد شعبانیه، فراخوان کشوری ارسال آثار و طرح های فرهنگی به منظور اکران در سطح شهر تهران را منتشر کرده و از هنرمندان و علاقه مندان سراسر کشور دعوت کرده است تا در این فراخوان شرکت کنند.

گفتنی است، براساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار برای موضوعات مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم (ع) و روز درختکاری تا دوم اسفندماه ۹۹ اعلام شده است.

همچنین مهلت ارسال آثار و طرح های فرهنگی فراخوان تبلیغات فرهنگی و مذهبی سازمان زیباسازی شهر تهران با موضوعات عید نوروز، روز جمهوری اسلامی ایران، اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین (ع) _ روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) _ و ولادت امام سجاد (ع) و ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)_روز جوان» تا پایان روز هشتم اسفندماه بوده و آثار ارسالی به علت تقارن نوروز ۱۴۰۰ با اعیاد شعبانیه باید تلفیقی از مناسبت های اعیاد شعبانیه و نوروز باشد.

سازمان زیباسازی شهر تهران از تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان سراسر کشور دعوت می کند برای همکاری با مدیریت تبلیغات فرهنگی این سازمان، آثار خود را با موضوعات اعلام شده به نشانی اینترنتیfarhangi.tablighat@yahoo.com   ارسال کنند.

توضیحات دبیرخانه فراخوان :

خواهشمند است علاوه بر ارسال کد ملی نسبت به ارسال کد پستی  مندرج در کارت ملی (قدیمی ) همزمان با ارسال آثار اقدام نمایید . در صورت صدور کارت ملی هوشمند کدپستی آدرسی که در کارت ملی (قدیم)  شما صادر گردیده اقدام نمایید. بدیهی است به علت شرایط جدید پرداخت  حق الزحمه هنرمندان در صورت عدم ارسال کدپستی سازمان قادر به پرداخت حق الزحمه نمی باشد

هنرمندانی که برای نخستین بار و یا در فراخوان های گذشته مدارک شناسایی و کدپستی خود را ارسال نکرده اند همراه با ارسال آثار به این مهم اهتمام ویژه بورزند.

هنرمندان گرامی به دلیل اینکه نمی توان فایل های با حجم بالا را به صورت لایه باز ایمیل کرد نخست فایل های کم حجم را ایمیل نموده در صورت اینکه طرح شما جزو برگزیدگان بود فایل های اصلی را به شماره ای که متعاقبا اعلام میگردد تلگرام  نمایید.

هنگام ارسال آثار علاوه بر درج کامل مشخصات فردی شماره تماس نیز ارسال گردد

شرایط فراخوان

  • آثار تولیدی در سه رده قیمتA 1500.000  تومان ، B1.000.000 تومان و C750.000 تومان پس از داوری و تایید اساتید، توسط سازمان زیبا سازی شهر تهران جهت اکران در شهر تهران خریداری خواهند شد.
  • کلیه حقوق مادی آثار خریداری شده متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران  می باشد..
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۶۰۴۴۳۶۱ (آقای اینانلو)  تماس بگیرید
  • خواهشمند است نسبت به افتتاح حساب و ارایه شماره حساب بانک شهر نیز اقدام نمایید

ابعاد 

  • ۳۶cm در cm 25  عمودی 
  • ۲۵cm در ۱۵۰cm افقی
  • با رزولوشن ۳۰۰ dpi 

خواهشمند است فایل ها هم به صورت کم حجم و هم به صورت تیف لایه باز ارسال گردد 

Visits: 23

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا