اطلاع رسانی

پیگیری مشکلات احتمالی مربوط به هنرکارت

پیگیری مشکلات احتمالی مربوط به هنرکارت لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9018ش 👇  سایت : ardabilvas.ir  اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS  کانال : t.me/ArdabilVAS  👆

پیگیری مشکلات احتمالی مربوط به هنرکارت | روابط عمومی صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: طراحی فرم پشتیبانی و پیگیری به منظور پاسخگویی به ابهامات و سوالات در خصوص هنرکارت، پیگیری مشکلات احتمالی اعضا در فرایند ثبت نام و دریافت خدمات برای اعضای هنر کارت صورت گرفته است.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از ایرنا، صندوق اعتباری هنر بمنظور پاسخگویی به ابهامات و سوالات در خصوص هنرکارت، پیگیری مشکلات احتمالی اعضا در فرایند ثبت نام و دریافت خدمات اقدام به طراحی فرم پشتیبانی و پیگیری نموده از این رو اعضا از این پس می توانند سوالات و درخواست های خود را از طریق تکمیل فرم پشتیبانی و پیگیری به آدرس http://honar.cards/Support/Ticket با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایند تا در اسرع وقت موارد بررسی و پاسخ مناسب ارائه شود.

لینک ثبت‌نام هنر کارت : کلیک کنید

هنر کارت در یک نگاه

ارائه «هنر کارت» در راستای خدماتی است تا بسیاری از اشکالات هویتی هنرمندان تحت پوشش صندوق اعتباری هنر را مرتفع کند. اطلاعات کاملی از هنرمندان دریافت و با تبدیل کردن این کارت شناسایی به یک کارت بانکی شرایطی را به وجود می آورد که مجموعه‌ای از خدمات در برگیرنده امتیازات و ارزش افزوده‌هایی می‌شود که این کارت را به یک کارت باشگاهی تبدیل می‌کند.

این کارت دارای جیب‌هایی است که اعتباراتی نیز به آن تعلق می‌گیرد و دارای ویژگی‌هایی در حوزه خرید و فروش است که دارنده کارت می‌تواند از آن در حوزه‌های مختلف استفاده کند. اینها پول نیستند بلکه اعتباراتی است که می‌تواند شرایط مساعدی را برای خدمت رسانی خلق کند.

«هنر کارت» یک کارت چندمنظوره است که می‌تواند خدمات مختلفی را به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه ارائه دهد. بسیاری از مجموعه‌های خدماتی کشور می‌توانند به آن مراجعه و شرایط خوبی را برای هنرمندان ایجاد کنند.

«هنر کارت» در آینده به عنوان یک نماد هویتی اصحاب فرهنگ و هنر در خارج از کشور نیز ثبت خواهد شد. در این زمینه رایزنی‌هایی نیز با وزارت امور خارجه صورت گرفته است و در آینده نزدیک این مهم نهایی خواهد شد.

با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از طریق صندوق اعتباری هنر تمامی خدمات و حمایت های مالی و هر نوع کمک به ویژه در نظر گرفتن تسهیلات در ایام کرونایی را از طریق این کارت به اعضای خود و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ارائه می دهد.

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا