اخباراخبار انجمناطلاع رسانیهیأت مدیره

سومین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

سومین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل لینک : https://ardabilvas.ir/?p=320 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

سومین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

سومین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل سومین جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در مورخه ۹۸/۰۲/۳۱ با حضور آقایان هوشنگ زمانیان، حجت‌اله عینی، فرهاد عباسپور نمین، بهرام بابایی و خانم شیرین مرزبان، در محل انجمن هنرهای تجسمی واقع در مجتمع فدک برگزار گردید.

در سومین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل بحث‌های قبلی پیرامون انجمن مرور و اولویت‌های کاری انجمن بازنگری شد. طبق جلسات قبلی تغییر و تحول انجمن از مدیران قبلی به هیأت مدیره جدید دوباره به بحث و گفتگو گذاشته شد و به دلیل عدم عملی شدن این موضوع از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و معاونت هنری، هیأت مدیره تصمیم بر تشکیل جلسه با مدیر کل را اولویت کاری خود قرار داد تا از طریق مداخله مستقیم ایشان، مشکلات مربوط به انجمن حل و فصل گردد. و هماهنگی این موضوع به دبیر انجمن(آقای حجت‌اله عینی) واگذار گردید.

با توجه به مسئله ملاقات با مدیر کل، هیأت مدیره ایده‌ها و موضوعاتی که قابل اجرا هستند را بررسی و در جهت عملی کردن آن طرح و چهارچوب کلی هر یک را مشخص کردند. مسئولیت نگارش طرح و بودجه بندی هریک از ایده‌های مطرح شده به آقای فرهاد عباسپور نمین واگذار شد تا در جلسه‌ آینده در جلسه به نقد و بررسی گذاشته شده و مشکلات فنی آن برطرف، و قابل ارائه گردد.

لازم به ذکر است که در این جلسه مشکلات مربوط به ثبت انجمن نیز بررسی شد. با توجه به اینکه ثبت انجمن باید از طریق سایت و با هماهنگی تمامی اعضای هیأت مؤسس صورت گیرد، هیأت مدیره لزوم جلسه‌ای با اعضای هیأت مؤسس را الزامی تشخیص داده و فراهم کردن مقدمات لازم جهت ثبت را به آقای فرهاد عباسپور نمین واگذار نمود.

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا