اخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

محسن دمندان برنده مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه شد

محسن دمندان برنده مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=10072 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

محسن دمندان برنده مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه شد | محسن دمندان به همراه ۱۱ تصویرگر ایرانی، از میان ششصد تصویرگر از کشور‌های مختلف، به عنوان برگزیده و برنده جایزه تصویر برای کتاب ۲۰۲۱ روسیه انتخاب شد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل مسابقه تصویر برای کتاب از سال ۲۰۱۷ توسط آژانس مطبوعات و ارتباطات روسیه و انجمن تصویرگران و طراحان مسکو در روسیه در بخش‌های تصویرسازی داستانی، تصویرسازی غیرداستانی، تصویرسازی کودکان، کتاب تصویری، کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های هنری و نام‌های جدید (تصویرگران زیر ۳۵ سال) برگزار می‌شود و جوایز آن در نمایشگاه کتاب کودک مسکو به برندگان اعطا می‌شود.

بر اساس نتایجی که به شکل آنلاین از سوی برگزارکنندگان مسابقه در وب‌سایت نمایشگاه کتاب بلونیا اعلام شد، علی بوذری از ایران به همراه تصویرگرانی از مجارستان، کرواسی، لهستان، ایتالیا و استوانی موفق به کسب جایزه بخش تصویرسازی داستانی شدند.
در بخش کتاب تصویری، هادی بغدادی، محسن دمندان، هاله قربانی، پگاه درخشان رکنی، و مریم یکتافر از ایران به همراه تصویرگرانی از ارمنستان، اروگوئه، آرژانتین، اسلوانی، آمریکا، سوئیس، آرژانتین، تایوان، مالزی، چین و رومانی جایزه جشنواره را به دست آوردند.

همچنین در بخش تصویرسازی کتاب کودک، الهام اسدی، محمدحسین ماتک، سلیمه باباخان، غزل فتح‌الهی و دنیا مقصودلو از ایران به همراه تصویرگرانی از بلاروس، استونی، چین، اکوادور، لیتوانی، ایتالیا، انگلیس، لهستان، برزیل و هلند و در بخش نام‌های جدید، حنانه ولی‌بیگ به همراه تصویرگرانی از کرواسی، ایتالیا و آلمان جایزه این جشنواره را از آن خود کردند.

محسن دمندان یکی از هنرمندان جوان، توانمند و شایسته استان اردبیل است که از دهه ۸۰ با رشته کاریکاتور و کارتون وارد عرصه هنر اردبیل شد و از همان ابتدا توانست توانایی خود را در جشنواره‌های استانی و کشوری به نمایش بگذارد. بعدها با ورود به عرصه انیمیشن توانایی‌های خود را بالا برد و در دانشگاه نیز تصویرسازی را به صورت آکادمیک ادامه داد و توانایی خود را در این رشته به نمایش گذاشت. این جشنواره نیز گواه استعداد و توانمندی وی در تصویرسازی می‌باشد.

برای محسن دمندان عزیز آرزوی موفقیت‌های بیشتر و سربلندی در همه مراحل زندگی می‌کنیم.

لازم به ذکر است که در این رقابت برای رقابت سال ۲۰۲۱، ششصد تصویرگر از سراسر دنیا به رقابت پرداخته‌اند و داوران بین‌المللی این دوره، راجر ملو (برزیل)، ویوه نور (استوانی)، جوزف آنتونی تاسیاس (اسپانیا)، پاول تاتارنیکوف (بلاروس) بوده‌اند و ریاست هیات داوران را آناستازیا آرکپووا (روسیه) بر عهده داشت.

  • محسن دمندان برنده مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=10072 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆
  • محسن دمندان برنده مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=10072 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

Visits: 21

منبع
انجمن تصویرگران ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا