آموزشاطلاع رسانیچاپدوره‌های آموزشی

برنامه کارگاه‌های چاپ دستی جشنواره تجسمی فجر

برنامه کارگاه‌های چاپ دستی جشنواره تجسمی فجر لینک : https://ardabilvas.ir/?p=8919 👇  سایت : ardabilvas.ir  اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS  کانال : t.me/ArdabilVAS  👆
برنامه کارگاه‌های چاپ دستی جشنواره تجسمی فجر

برنامه کارگاه‌های چاپ دستی جشنواره تجسمی فجر | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل کارگاه‌های بخش چاپ دستی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ در موسسه فرهنگی هنری صبا برپاست.

 این روزها در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر کارگاه‌های چاپ دستی برپا است.

روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه آنالی وکیلی با عنوان آشنایی با لیتوگرافی کارگاهی را در حضور هنرجویان و علاقه‌مندان این رشته برپا کرد. همچنین روز گذشته و امروز کارگاه تکنیک‌های کالکوگرافی با حضور مهدی گودینی در حال برپایی است.

۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه کارگاهی با حضور احسان خاکسار با عنوان لینوکات، ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه کارگاهی با حضور فرشته متقی با عنوان کاغذسازی و ۲۹ و ۳۰ بهمن کارگاهی با حضور احمد وکیلی با عنوان چاپ خلاق در موسسه صبا و در کنار برپایی نمایشگاه آثار چاپ دستی با عنوان عیدی سازی برپاست.

این کارگاه‌ها از ساعت ۱۰ صبح برپا می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

حضور هنرجویان و علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این کارگاه‌ها آزاد است.

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا ۳۰ بهمن‌ماه به کار خود ادامه می‌دهد و ‌بازدید ‌از ‌نمایشگاه این جشنواره به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌ها از ساعت ۱۰ ‌تا ۱۸ هر ‌روز و ‌همچنین مجازی در دسترس است.‌

Visits: 21

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا