اخبار انجمن

هیأت مدیره انجمن مهمان مدیر کل

هیأت مدیره انجمن مهمان مدیر کل لینک : https://ardabilvas.ir/?p=355 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

هیأت مدیره انجمن مهمان مدیر کل

هیأت مدیره انجمن مهمان مدیر کل | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی با هماهنگی قبلی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار کردند.

این جلسه که طی فرایندی طولانی، با درخواست هیأت مدیره آغاز شد ولی به دلیل مأموریت‌ها و مشغله کاری مدیر‌کل محترم، تشکیل آن حدود یک‌ماه به طول انجامید. با توجه به مشکلات پیش‌آمده در مورد امکانات فیزیکی و تغییر ساختار انجمن لزوم این دیدار بیش از پیش احساس می‌شد.

این دیدار که در مورخه ۲۷ خرداد ۹۸ برگزار شد،آقای اسحاقی میزبان آقایان هوشنگ زمانیان رئیس، فرهاد عباسپور نمین نایب‌رئیس، حجت‌اله عینی دبیر و بهرام بابایی خزانه‌دار و خانم شیرین مرزبان به عنوان مسئول روابط عمومی و اداری انجمن، بودند و شنونده نظرات، پثشنهادها و خواسته‌ها بودند.

در این جلسه ابتدا دبیر انجمن از سابقه طولانی انجمن سخن گفت و نیاز به احیای قابلیت‌های انجمن و بازگشت به نقطه اوج را از اهداف هیأت مدیره عنوان کرد و از اهداف کوتاه مدت انجمن که نیاز به امکانات سخت‌افزاری و اعتمادسازی در میان جامعه هنری دارد، سخن گفت.

در ادامه از مشکلات پیش‌آمده، مخصوصا در موضوع عدم وجود محل مناسب برای انجمن برخلاف ادوار گذشته و مسائلی از قبیل تعامل‌های دو‌طرفه، نحوه تغییر و تحول انجمن، دادن اختیار و وظایف نظارتی در زمینه نگارخانه و آموزشگاه‌های هنری به انجمن و سایر مشکلات که در حیطه اخیتارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

با توجه به انیکه همه حاضرین در جلسه، اذعان به خودکفایی و مستقل بودن انجمن داشتند ولی نیاز به امکانات اولیه برای رسیدن به اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را اصل اولیه و انکارناپذیر یک تشکل برشمرده و تلاش برای برطرف کردن آن را نیازمند همتی راسخ از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی برشمرند

. در نهایت به دلیل وجود پاره‌ای مشکلات و نظارت‌های موجود بر عملکرد انجمن‌ها علی‌الخصوص انجمن هنرهای تجسمی و عدم ثبت (مانند دوره‌های قبلی) مشکل مکان، امکانات فیزیکی و مالی انجمن بدون راه حل باقی‌ماند.

آقای اسحاقی قول همکاری با انجمن هنرهای تجسمی را دادند.

Visits: 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا