انیمیشنفراخوانموشن گرافیک

جشنواره انیمیشن برلین Pictoplasma 2020

جشنواره انیمیشن برلین Pictoplasma 2020 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1487 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
جشنواره انیمیشن برلین Pictoplasma 2020 | جشنواره انیمیشن Pictoplasma Berlin 2020 خواستار ارسال انیمیشن برای نمایش های بین المللی “شخصیت ها در حرکت” از هر نقطه از جهان است.

جشنواره انیمیشن برلین Pictoplasma 2020 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فرد جشنواره پیکوپلاسما هر ساله برلین را به هیجان انگیزترین نقطه ملاقات در جهان برای صحنه های متنوعی از هنرمندان و خلاقان بین المللی تبدیل می کند و چهره فرهنگ بصری فردا را نشان می دهد.

نمایش فیلم “کاراکترها در حرکت” نمای کلی از انیمیشن های بین المللی ، فیلم های کوتاه ، موشن گرافیک ، و کارهای تجربی را با تمرکز بر روی تصاویر و روایت های استایلیش و تازه کاراکتر ارائه می دهد.

این جشنواره آخرین روندهای طراحی شخصیت های فیگوراتیو را نشان می دهد ، از هنرهای زیبا گرفته تا هنرهای شهری ، تصویرگری ، انیمیشن و طراحی گرافیکی.

برگزار کنندگان به دنبال فیلم های کوتاه انیمیشن هستند. شخصیت های درجه یک در انیمیشن ، روایت ، موسیقی تصویری ، کار تجربی یا موشن گرافیک از هر نقطه از جهان واجد شرایط ورود هستند.

لطفاً فایل های خود را به صورت Full HD Quicktime (کدک Pro Res یا H.264) ارسال کنید.

آثار منتخب به بخشی از برنامه های Character in Motion 2020 و برنامه جشنواره انیمیشن Pictoplasma برلین ۲۰۲۰ تبدیل می شوند ، که این برنامه امسال از سیزدهم تا هفدهم ماه می سال ۲۰۲۰ است.

امسال از هشتم تا دوازدهم ماه می سال ۲۰۱۹ ، پیکوپلاسما برلین را به مهمترین نقطه ملاقات جهان تبدیل می کند.

هیچ هزینه ثبت نامی وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ فبریه ۲۰۲۰  (۲۶ بهمن ۹۸)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://conference.pictoplasma.com

Visits: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا