انیمیشنفراخوان

فراخوان رقابت هنر دیجیتال Prix

فراخوان رقابت هنر دیجیتال Prix لینک : https://ardabilvas.ir/?p=2729 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

فراخوان رقابت هنر دیجیتال Prix

فراخوان رقابت هنر دیجیتال Prix | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فرد فراخوان رقابت هنر دیجیتال Prix ​​Ars Electronica فراخوان جدید خود را اعلام میکند. این مسابقه با تمرکز بر تحولات جاری و سناریوهای احتمالی آینده در پیوند هنر، فناوری و جامعه، پر افتخارترین دوره مسابقه هنر دیجیتال جهان است.

Prix ​​Ars Electronica یکی از جوایز برتر جهان است که افتخار خلاقیت و ابتکاری را در استفاده از رسانه های دیجیتال به ارمغان می آورد. Prix ​​Ars Electronica همه ساله از سال ۱۹۸۷ ، بهترین آثار هنری رسانه ای جهان را به خود اختصاص داده است.

Prix ​​Ars Electronica 2020 دسته های زیر را دارد:

• انیمیشن رایانه ای
شما می توانید آثار انیمیشن رایانه ای ۲D یا ۳D ، فیلم های کوتاه و روایت های دیجیتال ، انیمیشن شخصیت ، انیمیشن انتزاعی CG ، تجسم های علمی ، تبلیغات ، فیلم های موسیقی ، جلوه های بصری ، CG را برای دستکاری خلاقانه یا تقویت صحنه های اکشن زنده ، در زمان واقعی ارسال کنید. CG ، برش های بازی ، machinima ، تصاویری مولد ، VR ، نقشه برداری طرح ریزی ، بازی ، اینستالیشن با تمرکز بر تجسم / انیمیشن جدید ، پروژه های تئاتر ، پروژه اپرا و غیره متمرکز شده است.

• انجمن های دیجیتال
این دسته در زمینه های گسترده ای از پروژه ها و فعالیت های هنری و اجتماعی با هدف ارائه منافع اجتماعی ، ایجاد و حمایت از جوامع ، و ایجاد یک جامعه مدنی باز و فراگیر متمرکز است.

• هنر تعاملی
این بخش به کارهای تعاملی در همه اشکال و قالب ها، از نصب تا اجراها اختصاص یافته است. شما می توانید ارسال کنید: نصب ، اجرای ، مشارکت مخاطبان ، پروژه های شبکه ، telepresence و ارتباطات ، واقعیت مجازی ، رابط های ابتکاری واقعیت افزوده ، روباتیک ، نرم افزار ، برنامه ها ، …

• u19 – جهان خود را خلق کن
در این گروه می توانید پروژه های خاص یا فقط ایده ها یا طرح هایی را برای آینده ایجاد کنید. در این دسته همه چیز مجاز است!

• Visionary Pioneers of Media Media این گروه به منظور احترام به افراد مسئول برای دستاوردهای مهم و پیشگامانه طراحی شده است. واقعیت اجتماعی با تمام اشکال خاص خود در ارتباطات و تکنیک های فرهنگی.

هر اثر می تواند فقط در یک دسته وارد شود. ولی یک هنرمند می تواند بیش از یک اثر ارسال کند.

ارائه جوایز Prix Ars Electronica 2020 در طول جشنواره Ars Ars Electronica 2020 در Linz از ۹ تا ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۲۰ برگزار می شود. در جشنواره Ars Electronica به نیکای طلایی ، جوایز تمایز و حرکات افتخاری جوایز پرفروشی در Ars Electronica Gala اهدا می شود. . همچنین برندگان جوایز طلای نیک و جوایز تمایز نیز برای ارائه پروژه های خود در انجمن های Prix Ars Electronica که در طی چند روز برگزار می شود ، دعوت شده اند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲ مارس ۲۰۲۰ ( ۱۲ اسفند ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://ars.electronica.art/news/en

Visits: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا