اخباراخبار انجمن

زمان برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل تمدید شد

زمان برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل تمدید شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=675 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
زمان برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل تمدید شد |‌ ثبت نام اعضاء دومین مجمع عمومی هنرمندان هنر‌های تجسمی استان اردبیل به حدنصاب نرسید و به فاز دوم رسید.

زمان برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل تمدید شد | به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل که قرار بود در ۲۶ مرداد امسال برگزار گردد، به دلیل عدم استقبال هنرمندان و ثبت‌نام معدودی از هنرمندان به فاز دوم رسید و تمدید شد.

با توجه به قوانین در چنین شرایطی زمان برگزاری مجمع ۲ هفته تا یک‌ماه به تعویق افتاده و با ثبت‌نام اعضاء و به حدنصاب رسیدن آن، در تاریخ مشخصی که قبلا از طریق روابط عمومی انجمن اعلام می‌گردد برگزار می‌گردد.

فراخوان دومین مجمع عمومی هنرهای تجسمی استان اردبیل

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری و نحوه ثبت‌نام، به فراخوان مراجعه کنید.

رئیس هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در این خصوص اعلام کرد با توجه به اینکه ثبت‌نام اعضای عمومی جهت شرکت در مجمع و همچنین نامزده‌های بخش هیأت‌مدیره، بازرسی و داوطلبان هیأت مؤسس جهت برگزاری انتخابات به حد نصاب نرسید، ناچار به تمدید یک‌ماهه در برگزاری آن هستیم تا علاوه بر ثبت‌نام، زمان لازم برای تأیید صلاحیت کاندیداها را نیز داشته باشیم.

بنابراین با توجه به اعلام هیأت مدیره انجمن دومین مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در تاریخ ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد، لذا هنرمندانی که قصد کاندیداتوری در مجمع را دارند باید تا تاریخ ۱۸ شهریور و سایر اعضاء تا ۲۶ شهریور ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

فراخوان دومین مجمع عمومی هنرهای تجسمی استان اردبیل

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری و نحوه ثبت‌نام، به فراخوان مراجعه کنید.

لازم به ذکر است در صورتی که در این مرحله نیز ثبت‌نام به حدنصاب نرسد، مرحله سوم شروع خواهد شد و در مرحله سوم با هر تعداد ثبت‌نام، مجمع رسمیت خواهد یافت و در صورتی که نیاز باشد از افراد صلاحیت دار جهت مدیریت انجمن دعوت خواهد شد و هیچ‌ اعتراضی نسبت به اتفاقات پیش آمده، پذیرفته نخواهد بود.

هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

Visits: 12

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا