فراخوانفراخوان انیمیشن

سی و یکمین دوره جشنواره انیمیشن Zagreb

سی و یکمین دوره جشنواره انیمیشن Zagreb لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7781 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

سی و یکمین دوره جشنواره انیمیشن Zagreb | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد سی و یکمین دوره جشنواره Animafest Zagreb – جشنواره جهانی فیلم انیمیشن، دومین جشنواره قدیمی فیلم در جهان که کاملاً به انیمیشن اختصاص دارد و هر ساله از هنرمندان سراسر جهان برای ارسال آثار دعوت می کند، اکنون دور جدید رقابت خود را اعلام می کند.

از زمان تأسیس رقابت در سال ۱۹۷۲ ، Animafest Zagreb و مسابقات آن ، برنامه های متعددی از جمله رتروسپکتیو، ارائه، نمایشگاه، سخنرانی در تالارهای گفتگو، جوایز، پانوراماها، کارگاه ها و سایر رویدادهای دیگر به طور مداوم بر زندگی هنری شهرشان و همچنین ارتقا انیمیشن تأثیرگذار بوده اند برگزار شده است.

توجه داشته باشید! آخرین مهلت ارسال فیلم کوتاه در همه گروه ها ۱ فوریه ۲۰۲۱ و برای فیلم های بلند و پروژه های VR تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۱ است.

دسته بندی ها:

مسابقه فیلم کوتاه
➜ مسابقه فیلم دانشجویی – فیلم های تولید شده در یک موسسه آموزشی
➜ فیلم برای کودکان
➜ مسابقه فیلم کرواسی – فیلم هایی که تهیه کننده اکثریت آنها کروات است و یا فیلم های کارگردانان کروات
➜ فیلم های بلند – حداقل زمان ۴۰ دقیقه
➜ VR / 360 / پروژه های تعاملی – مسابقه انیمیشن VR برای کارهای همه جانبه (ایجاد شده برای Oculus Rift ، HTC Vive یا Samsung Gear VR) که شامل انیمیشن به عنوان مولفه اصلی است ، آزاد است.

شرایط ارسال:

➜ نمایشگر پیش نمایش (جشنواره توصیه می کند از Vimeo به عنوان سرویس اشتراک ویدیو استفاده کنید)
➜ عکس کارگردان
➜ عکس ۳ فیلم (۳۰۰dpi)
➜ لیست دیالوگها به انگلیسی

آثار ارسالی جشنواره برای فیلم هایی است که از همه تکنیک های انیمیشن ، از جمله ترکیب با اکشن زنده و مستند استفاده می کنند. فیلم ها باید پس از ۱ ژانویه ۲۰۲۰ تکمیل شوند و برای دوره های قبلی جشنواره وارد نشده باشند.

لیست فیلم های انتخاب شده برای مسابقه و برنامه های پانورامای جهانی حداکثر تا تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۱ در وب سایت رسمی جشنواره اعلام خواهد شد.

Animafest Zagreb – جشنواره جهانی فیلم انیمیشن ۲۰۲۰ تا ۷ – ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ مکان خود را در زاگرب ، کرواسی برگزار خواهد کرد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۱ مارس ۲۰۲۱ ( ۱ فروردین ۱۴۰۰ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://animafest.hr/en/2020/film_submission

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا