مصاحبه هنرمندان

گفتگوی ویژه با خانم شیرین قلی‌پور به مناسبت هفته تصویرگری

گفتگوی ویژه با خانم شیرین قلی‌پور به مناسبت هفته تصویرگری  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

گفتگوی ویژه با خانم شیرین قلی‌پور به مناسبت هفته تصویرگری | اختصاصی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل : هفته تصویرگری استان اردبیل با برگزاری ورکشاپ تصویرسازی حضوری و مجازی، نمایشگاه مجازی تصویرسازی و معرفی هنرمندان و مصاحبه با استادان این رشته در آبان ۱۴۰۰ با عنوان « یک روز برای من » برگزار شد.

در این برنامه سعی کردیم با هنرمندان رشته تصویرسازی ارتباط برقرار کرده و توانمندی‌های آنها را به جامعه معرفی نماییم. در این گفتگو با یکی از اساتید برجسته رشته تصویرسازی و کاریکاتور به گفتگو نشستیم، گفتگویی صمیمانه و البته دارای نکات آموزشی برای هنرمندان این رشته که حتما شنیدن آن از طرف چنین فردی آموزنده خواهد بود.

خانم شیرین قلی‌پور که یکی از هنرمندان شناخته شده استان اردبیل و از هنرمندان مطرح بین‌المللی به شمار می‌آیند. ایشان دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران می‌باشند.

از سوابق هنری ایشان می‌توان به در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان اردبیل و همچنین آموزشگاه شخصی خود در حال تدریس بوده و در رشته تصویرسازی و کاریکاتور جزو چهره‌های شاخص و تأثیرگذار می‌باشند.

علاوه بر تدریس در جشنواره‌ها و ورکشاپ‌های هنری مسئولیت‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند و در این زمینه تجربه گرانقدری کسب‌ نموده‌اند.

ایشان در زمینه کارتون، کاریکاتور و تصویرسازی جوایز متعدد بین‌المللی و کشوری را دریافت کرده‌اند که در لینک زیر می‌توانید با آثار و جزئیات بیشتری از زندگی هنری این هنرمند توانا آشنا شوید.

برای مشاهده آثار و بیوگرافی کامل هنرمند اینجا کلیک کنید.

گفتگوی ویژه هفته تصویرگری استان اردبیل ـ یک روز برای من با خانم شیرین قلی‌پور :

این گفتگو را می‌توانید در صفحه اینستاگرام نیز مشاهده نمایید

«یک روز برای من»، روزی برای همه تصویرگران ایران به مناسبت هفته تصویرگری | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
«یک روز برای من»، روزی برای همه تصویرگران ایران به مناسبت هفته تصویرگری | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

Visits: 23

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا