اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره ملی روایت جهاد

درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره ملی روایت جهاد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=10272👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره ملی روایت جهاد | استان اردبیل با دریافت ۹ رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» سومین استان‌ برتر کشور شد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل روز دوشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ در آیین اختتامیه این هنرواره در تالار سوره حوزه هنری کشور، با حضور جمع محدودی از برگزیدگان، مدیران و هنرمندان از نفرات برتر بخش‌های مختلف تجلیل شد که استان اردبیل با دریافت ۹ رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» سومین استان برتر کشور در این زمینه است.

فریبرز اسمعیلی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه نخست بخش پوستر را کسب کرد که در این بخش همچنین شبنم نظری با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش موشن گرافی، صدا و سیمای مرکز اردبیل با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول را کسب کرد. در این بخش اداره برق استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد و همچنین اداره برق استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش موشن گرافی تقدیر شد.

در بخش متن توحید مهدوی و علی انوار از استان اردبیل به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» را کسب کردند و در بخش مدیا، خبرگزاری فارس اردبیل رتبه دوم را به دست آورد و در بخش خاطره نیز مریم پورحسن رتبه تقدیری را کسب کرد.

گفتنی است فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد که با استقبال هنرمندان شرکت‌کننده از سراسر کشور ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد که در این بین استان اردبیل با ارسال ۵۳۴ اثر جزو استان‌های برتر کشور بود.

Visits: 9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا