اخباراخبار هنرمندان

هنرمند اردبیلی داور مسابقه پوستر Posterheroes 2022 ایتالیا

هنرمند اردبیلی داور مسابقه پوستر Posterheroes 2022 ایتالیا | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

هنرمند اردبیلی داور مسابقه پوستر Posterheroes 2022 ایتالیا | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل هیأت داوران مسابقه پوستر Posterheroes 2022 معرفی شدند و سیدمهدی موسوی طراح گرافیک اردبیلی نیز به عنوان داور در این دوره حضور خواهد داشد.

سیدمهدی موسوی، متولد ۲۹ اسفند ۱۳۶۳ در شهرگیوی (شهرستان کوثر) و دانش آموخته ی کارشناشسی ارشد پژوهش هنر می‌باشد. وی از سال ۱۳۸۲ به صورت حرفه‌ای وارد عرصه‌ی طراحی گرافیک تجاری شد و با موسسات تبلیغاتی مختلفی در تهران همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید :
هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار سید مهدی موسوی
طراح اهل خلخال داور مسابقه پوستر ریشه ها در مکزیک ۲۰۲۲
نمایشگاه مجازی یک در یک به مناسبت هفته گرافیک « تو را به دیده خلاقم آرزوست »

سید‌مهدی موسوی در چندین مسابقه بین‌المللی در روسیه، اکوادور، اوکراین، فرانسه، قرقیزستان، آمریکا، جامائیکا و ایران عضو هیئت داوران بوده است و پوستر‌های وی در بیش از ۱۰۰ رویداد ملی و بین‌المللی و در ۳۰ کشور جهان از جمله فرانسه، سوئیس، اتریش، بولیوی، ایتالیا، اکراین، آلمان، روسیه، کره جنوبی،‌لهستان، مکزیک، بلغارستان، بلژیک، پرو، آمریکا، ترکیه، اسلوواکی، لیختن اشتاین، اسپانیا، چین، اکوادور، هندوستان به نمایش درآمده و موفق به کسب جوایز متعددی شده است.

هیأت داوران مسابقه Posterheroes 2022 شامل طراحان گرافیک و چند استودیو مطرح در زمینه گرافیک و هنر خیابانی است که اسامی آنها عبارتند از :

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این موفقیت را به آقای موسوی تبریک عرض می‌کنده و آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارد.

Visits: 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا