فراخواننقاشی

فراخوان رقابت نقاشی sfs

فراخوان رقابت نقاشی sfs لینک : https://ardabilvas.ir/?p=4767 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان رقابت نقاشی sfs

فراخوان رقابت نقاشی sfs | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فردمسابقه هنری رایگان sfs به هنرمندان این فرصت را می دهد تا کارهای خود را در مکان های معتبر مانندgallery@oxo در لندن به همراه مجموعه دعوت نامه ما برای مجموعه Survival که شامل آثار هنری توسط هنرمندان معروف و سلبریتی های مشهور است ، به نمایش بگذارند.

** با وجود شیوع ویروس کرونا ، برنامه های SFS  به طور معمول پیش می رود. تور ما ۱۰ اکتبر تا ۱۵ نوامبر برنامه ریزی شده است – در صورت وقوع اقدامات احتمالی باید اقدامات مسافتی را نیز انجام دهیم.

در این مواقع ترسناک ، مصمم هستیم که برنامه ۲۰۲۰ را موفق ترین و در عین حال موفق تر جلوه دهیم ، تا تلاش کنیم از یک سال وحشتناک چیزی مثبت کسب کنیم. دنیای ما ممکن است متوقف شود اما مشکلات موجود در معرض خطر انقراض حیوانات وحشی و ناپدید شدن فضاهای وحشی است. بسیاری از پروژه ها با کمبود منابع درآمد معمولی خود ، در بودجه خود با کمبود مواجه هستند.

همانطور که همه ما در خانه نشسته ایم و منتظریم بدترین وضعیت را پشت سر بگذارد ، چرا از وقت خود برای حمایت از کمپین ما با یک اثر هنری استفاده نمی کنیم؟ ما مهلت خود را تا سه شنبه ۳۰ ژوئن تمدید کرده ایم تا تحویل ایمن همه ورودی ها فراهم شود.

با هم ، بیایید از این زمان برای ایجاد تفاوت واقعی استفاده کنیم. **

دسته های رقابت SFS به طور خلاصه:
– دو دسته وجود دارد: حیات وحش و فضاهای وحشی.

هر هنرمند یک اثر برای هر دسته می تواند ارسال کند.

– هر کس می تواند وارد شود.

– ورود به این رقابت رایگان است.

– تاریخ اختتامیه ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۰ تیر ۹۹ ) است.

– ۱۰۰ فینالیست توسط پنل متخصص ما به رهبری گری هاجز انتخاب می شود و به عنوان بخشی از تور پاییزی ما در gallery @ oxo به نمایش گذاشته می شود. فینالیست ها در تاریخ ۲۸ اوت سال ۲۰۲۰ اعلام می شوند و واجد شرایط دریافت جایزه “نقاش منتخب مردمی” ، جوایزی هستند که توسط عموم و “The Artist Award” توسط تیم تحریریه مجله The Artist انتخاب می شوند. SFS 100 اثر معرفی می کن که از طریق حراج آنلاین و در پایان تور با کمک کاوشگران در مقابل پروژه های منقرض به فروش می رسند.

– ده اثر هنری برای دو جوایز دیگر که توسط پانل خبره ما تصمیم می گیرند ، در فهرست بندی (پنج مورد در هر گروه) قرار می گیرند: SFS معرفی هنرمند حیات وحش سال ۲۰۲۰ و SFS معرفی فضاهای وحشی هنرمند سال ۲۰۲۰٫ لیست های کوتاه لیست جمعه ۴ سپتامبر اعلام می شود. سال ۲۰۲۰ و برندگان در رویداد ما در انجمن جئوگرافیک رویال در لندن در روز پنجشنبه ۱۲ نوامبر مشخص می شود.

وب سایت رقابت برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : https://explorersagainstextinction.co.uk

Visits: 11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا