اخباراخبار هنرمنداناخبار هنری استان

شبکه استانی میزبان نقاش و طراح گرافیک استان شد

شبکه استانی میزبان نقاش و طراح گرافیک استان شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7549 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

شبکه استانی میزبان نقاش و طراح گرافیک استان شد | برنامه هنر آیناسی پنجشنبه با حضور حجت‌اله عینی یکی از هنرمندان با سابقه استان اردبیل و کشور، در خصوص گرافیک محیطی گفتگو خواهد کرد.

به گزار انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، شبکه سبلان که به عنوان شبکه استانی فعالیت می‌کند، سال‌های متمادی فعالیت می‌کند ولی نتوانسته آنچنان که باید و شاید برنامه و تولیدات خوبی از لحاظ محتوایی و بصری داشته باشد.

بیشتر بخوانید :
بیوگرافی و آثار حجت‌اله عینی

فعالیت‌های این شبکه انتقادهای زیادی را به همراه داشته و یکی از ایراد‌های بزرگ آن عدم دعوت و حمایت از هنرمندان شاخص استان در زمینه‌های مختلف مخصوصا هنرهای تجسمی است.

به تازگی برنامه‌هایی با عناوین مختلف سعی در ارتباط با جامعه هنری دارد که هنر آیناسی را می‌توان یکی از آنها نام برد. روند خوبی که اگر به خوبی پیش رود می‌تواند روز به روز به مخاطبان تخصصی این برنامه نیز بیفزاید و خانواده‌‌های بیشتری را به جمع خود بکشاند که در نهایت به نفع این شبکه خواهد بود و جامعه هنر نیز به یکی از خواسته‌های خود که تعامل با جامعه و رسانه است دست خواهد یافت.

روز پنجشنبه مورخه ۲ آبان ۱۳۹۹ برنامه هنر‌آیناسی برنامه‌ای با موضوع گرافیک محیطی و کارشناسی آقای حجت‌اله عینی بر روی آنتن خواهد برد. حجت‌اله عینی یکی از هنرمندان با سابقه استان به شمار می‌رود که فعالیت‌های هنری وی در رشته‌های نقاشی (آبرنگ)، گرافیک و حجم و مجسمه و هنر مفهومی شامل می‌شود. حجت‌اله عینی در حال حاضر در دانشگاه‌های استان اردبیل مشغول تدریس است و چند سال نیز به عنوان مدیر گروه گرافیک، و استاد دانشگاه در دانشگاه نبی‌اکرم (ص) و دانشگاه آزاد تبریز مشغول به تدریس بود.

برای مشاهده آثار و بیوگرافی حجت‌اله عینی اینجا کلیک کنید.

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا