اخبار نمایشگاهنمایشگاه‌های در حال اجرا

هوش مصنوعی دستاویز سمیه دادمهر در اولین نمایشگاه انفرادی کارتون و کاریکاتور

«هوش مصنوعی» دستاویز سمیه دادمهر در اولین نمایشگاه انفرادی کارتون و کاریکاتور | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

هوش مصنوعی دستاویز سمیه دادمهر در اولین نمایشگاه انفرادی کارتون و کاریکاتور | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «هوش مصنوعی» با آثاری از خانم سمیه دادمهر پنجشنبه ۱۵ شهریور میزبان علاقه‌مندان به هنر، مخصوصا رشه کارتون و کاریکاتور خواهد بود.

خانم سمیه دادمهر از چهره‌های برجسته کارتون استان اردبیل به شمار می‌رود و در سالها‌ی دور آثار ارزشمندی خلق کرده و مقام‌های بیشماری نیز کسب کرده است. علاوه بر فعالیت در عرصه کارتون و کاریکاتور وی در عرصه آموزش هنر نیز فعالیت داشته و به عنوان معلم و مربی هنر در هنرستان کوثر اردبیل حضوری فعال داشته است.

سمیه دادمهر در سالهای ۸۵ تا ۸۹ در انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره و مسئول بخش اداری انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل خدمات ارزشمندی نیز ارائه کرده و در انجمن موسیقی استان اردبیل نیز به عنوان مسئول بخش اداری حضور داشته است. در کارنامه هنری خانم دادمهر علاوه بر کارتون و کاریکاتور فعالیت در زمینه موسقی و نوازندگی سنتور نیز دیده می‌شود که در این زمینه نیز موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرده است.

اطلاعات نمایشگاه :

عنوان نمایشگاه : اولین نمایشگاه انفرادی هوش مصنوعی سمیه دادمهر
هنرمند : سمیه دادمهر
افتتاحیه : پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ / ساعت ۱۶
بازدید عموم : 15 الی ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ ـ ساعت ۱۱ الی ۱۸
مکان برگزاری : نگارخانه قوام‌الدین اردبیلی ـ مجتمع فرهنگی هنری فدک

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در اولین نمایشگاه انفرادی خانم سمیه دادمهر آرزوی بهترین‌ها و موفقیت‌های روزافزون دارد.

بازدیدها: ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا