حجم و مجسمهخوشنویسیفراخوانگرافیتیگرافیکنقاشی

فراخوان مسابقه هنری “زنان در شهر”

فراخوان مسابقه هنری “زنان در شهر” لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1820 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
فراخوان مسابقه هنری “زنان در شهر” | نخستین مسابقه هنری “زنان در شهر” اسفندماه برگزار می‌شود.

فراخوان مسابقه هنری “زنان در شهر” | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از هنرآنلاین، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در نظر دارد برای نخستین بار مسابقه هنری “زنان در شهر” را با موضوع طراحی و ایده‌پردازی و اجرای طرح‌های هنری در مجموعه شهربانو و بوستان‌های بانوان و نقاط پر تردد شهر تهران برگزار کند.

موضوع طراحی و اجرای طرح‌های هنری، زن و خانواده است و شرکت‌کنندگان در بخش‌های ایده‌پردازی می‌توانند شرکت کنند و طرح‌های منتخب توسط زنان هنرمند اجرا شود.

موضوعات این رویداد هنری به این شرح است: طراحی و ساخت المان‌های شهری با مضامین مادر و کودک؛ طراحی و ساخت حجم، پیکره، تندیس، سردیس زنان نام‌دار؛ نقاشی دیواری و دیوارنگاره با تکنیک نقاشی‌خط، رنگ‌آمیزی، کاشی شکسته؛ طراحی و ایجاد دیوار سبز، ساخت و نصب گلدان و چراغ‌های دست‌ساز؛ طراحی و اجرای نیمکت‌ها و مبلمان ویژه مادر و کودک؛ طراحی و زیباسازی پاتوق‌های فرهنگی و خانوادگی در گذرهای پرتردد؛ طراحی و اجرای ایده‌های هنری با نگاه محیط زیستی.

مهلت ارسال آثار به رویداد هنری “زنان در شهر  تا پایان دی ماه است و  آثار منتخب در بهمن معرفی و تا پایان اسفند اجرا می‌شوند. علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر با ادارات امور بانوان مناطق ۲۲ گانه شهری و یا با شماره ۹۶۰۲۱۵۶۱ تماس حاصل کنند.

Visits: 47

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا