فراخوان

فراخوان نمایشگاه آنلاین Al-Tiba9

فراخوان نمایشگاه آنلاین Al-Tiba9 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7326 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

فراخوان نمایشگاه آنلاین Al-Tiba9 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد Al-Tiba9 به هنرمندان پیشنهاد می دهد تا به دومین نمایشگاه آنلاین معاصر خود با عنوان FUTURE IS TODAY ملحق شوند.

در این نمایشگاه هنرمندان از سراسر جهان حضور دارند که دیدگاه ها و الهامات معاصر را بازتاب می دهند دیدگاه هایی که آینده ما را در لحظه امروز جلب می کند. این نمایش خاص قصد دارد تا یک نمایش منظم و گسترده بین المللی را به هنرمند ارائه دهد و به آنها کمک کند تا با فناوری های آنلاین کنار بیایند و در یک فضای مجازی با کارهایشان روبرو شوند.

شرایط ارسال:

  • ➜ همه ثبت نامها باید به زبان انگلیسی باشند.
  • ➜ از همه تکنیک ها استقبال می شود.
  • ➜ هنرمندان می توانند یک یا چند اثر ارسال کنند. فقط یک ثبت نام مجاز است.

نمایشگاه در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ برگزار می شود.

شرکت در این نمایشگاه رایگان است.
هنرمندان از همه کشورها می توانند آثار خود را ارسال کنند.

جایزه

این نمایش خاص قصد دارد تا یک نمایش منظم و گسترده بین المللی را به هنرمند ارائه دهد که به آنها کمک می کند تا با فن آوری های آنلاین آشنا شده و در یک فضای مجازی کارهای خود را به عموم نشان دهند. نمایشگاه بین المللی دائمی است • کلیه هنرمندان برگزیده در طول نمایشگاه از یک صفحه اختصاصی در وب سایت رسمی Al-Tiba9 بهره مند خواهند شد. • همه هنرمندان با انتشار آثارشان در در وب سایت، رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها توسط ما تبلیغ می شوند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۸ مهر ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.altiba9.com/future-is-today-online-exhibition-open-call

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا