فراخوانگرافیک

فرصتی برای نمایش جهانی آثار گرافیست‌های ایرانی درباره کرونا

فرصتی برای نمایش جهانی آثار گرافیست‌های ایرانی درباره کرونا لینک : https://ardabilvas.ir/?p=4767 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆
فرصتی برای نمایش جهانی آثار گرافیست‌های ایرانی درباره کرونا | چند جوان اروپایی با راه‌اندازی یک سایت از گرافیست‌های جهان خواسته‌اند تا آثار خود درباره ویروس کرونا را بارگذاری کنند.

فرصتی برای نمایش جهانی آثار گرافیست‌های ایرانی درباره کرونا | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ایسنا به نقل از سفارت ایران در کرواسی، این سایت از موسسات و افراد خواسته (تا کنون ۷۴ کشور) در صورت تمایل نسبت به چاپ و توزیع این پوسترها در بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان اقدام کنند.

آن‌ها در سایت «سالم بمان، ایمن بمان» نوشته‌اند:

«روزگار سختی است، عشقت به زندگی را نشان بده. هر یک از آثار را دوست داری، چاپ و در خانه خود آویزان کن. یا به بیمارستان شهر، پزشکان، پرستاران و یا خانه سالمندان بفرست و به آن‌ها روحیه بده. قدردانی خود را نثار این نجاتگران سخت‌کوش کن؛ آن‌ها همیشه مراقب ما هستند و امروز ما باید مراقب آن‌ها باشیم. اگر امکان چاپ نداری، هر پوستری را که می‌پسندی انتخاب و در فضای مجازی به پزشک، پرستار و فردی که دوست داری، ارسال کن.»
 
در همین راستا گرافیست‌های هنرمند کشورمان نیز می‌توانند با ارائه آثارشان، ارزش‌های مشترک انسانی در فرهنگ دینی و ملی ایران را با جهانیان به اشتراک بگذارند.

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا