فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان پوستر Posterheroes 2021

فراخوان پوستر Posterheroes 2021 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9997 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان پوستر Posterheroes 2021 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این مسابقه توسط Associazione Culturale Plug مستقر در ایتالیا برگزار می شود.

Posterheroes یک مسابقه بین المللی در مورد ارتباطات اجتماعی است که خواستار ارسال پوسترهایی با ابعاد ۷۰ × ۱۰۰ سانتی متر در مورد مسائل اجتماعی و زیست محیطی است. Posterheroes هر ساله از دانشجویان ، طراحان حرفه ای و همه کسانی که به طراحی گرافیک روی می آورند دعوت می کند پوستری درباره موضوعات مورد علاقه اجتماعی ایجاد کنند. قضاوت همه آثار توسط هیئت انتخاب متشکل از برخی از کارشناسان مرتبط در زمینه طراحی گرافیک و ارتباطات تصویری است.

فراخوان Posterheroe یک مسابقه بین المللی پوستر با مضامین اجتماعی و زیست محیطی است. موضوع امسال ” شمول دیجیتال، تبدیل شدن به افراد الکترونیکی” است.

“برای دهمین دوره Posterheroes ما پیشنهاد می کنیم: شامل دیجیتال ، تبدیل شدن به انسان الکترونیک. این رقابت از جامعه بین المللی خلاق دعوت می کند تا پوستری به نمایندگی از برابری دیجیتالی ایجاد کند. ما همه  در حال تبدیل شدن به انسانهای الکترونیکی هستیم. خلاصه را بخوانید.

جایزه

برنده جایزه نقدی ۲۵۰۰ یورویی دریافت می کند.

آخرین مهلت ثبت نام :

۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ ( ۴ تیر ۱۴۰۰)

قوانین جشنواره :

  • کلیه آثار شرکت کننده باید از طریق فرم ثبت نام آنلاین ارسال شوند.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • شرکت در این رقابت برای همه آزاد است.

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 7

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا