اخباراخبار نمایشگاه

نتایج چهارمین فراخوان طراحی کارت­‌های شادباش جشن­‌های ایرانی

نتایج چهارمین فراخوان طراحی کارت­‌های شادباش جشن­‌های ایرانی  لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9923 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

نتایج چهارمین فراخوان طراحی کارت­‌های شادباش جشن­‌های ایرانی | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، در روز دوشنبه و سه­ شنبه مورخ ٢٧ و ٢٨ بهمن ١٣٩٩ نشست­های داوری آثار دریافتی چهارمین فراخوان طراحی کارت‌­های شادباش جشن‌­های ایرانی در محل گالری نگر و با حضور زروان روح‌بخشان، سعید مزینانی، بویه سادات‌نیا، رائیکا خورشیدیان و لیلا رستمی‌شکوه برگزار گردید.

آثار بر اساس شش معیار ترکیب­ بندی و رنگ، خلاقانه بودن، انتقال مفهوم (موضوع‌­های اصلی و فرعی فراخوان)، مواد و تکنیک، محتوا و تناسب با مدیا مورد ارزیابی قرار گرفت. در این نشست تعداد ۶۵ اثر از ١٨ هنرمند در شش موضوع اصلی نوروز، تیرگان، مهرگان، یلدا، سده و اسفندگان و یک موضوع خارج از مسابقه (شاهنامه) مورد ارزیابی قرار گرفت. برای موضوع روز بزرگ­داشت کورش بزرگ طرحی دریافت نشد.

نتایج چهارمین فراخوان طراحی کارت­‌های شادباش جشن­‌های ایرانی به شرح زیر اعلام می­‌گردد:

١- تعداد ١٨ اثر که بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند جهت نمایش در نمایشگاه آثار نقاشی جشن­‌های ایرانی در گالری نگر انتخاب شدند. این آثار عبارتند از: طرح نوروز از مائده کیهان، دو طرح نوروز از مریم اسدی، طرح نوروز از همایون بهرامی، طرح تیرگان از نفیسه محمدی، طرح تیرگان از همایون بهرامی، طرح یلدا از ترانه دهقانی، طرح (دوم) یلدا از سحر اسمعیل طهرانی، طرح یلدا مینا موسوی، طرح یلدا از پروا کارخانه، طرح سده از مائده کیهان، طرح سده از نفیسه محمدی، طرح اسفندگان از آرام علائی ­اردبیلی، طرح (چهارم) اسفندگان از الهام شیروی، طرح (نخست) اسفندگان از الهام حیدری، طرح اسفندگان از نفیسه محمدی و دو طرح شاهنامه (موضوع خارج از مسابقه) از الهام شیروی.

٢- پنج طرح برگزیده فراخوان، بدون در نظر گرفتن رتبه، عبارت است از: طرح نوروز از مائده کیهان، طرح یلدا از مینا موسوی، طرح (نخست) نوروز از مریم اسدی، طرح اسفندگان از آرام علائی اردبیلی و طرح (دوم) شاهنامه از آلاله شیروی.

انجمن فرهنگی افراز با همکاری گالری نگر نمایشگاه نقاشی منتخب چهارمین فراخوان طراحی کارت‌های شادباش جشن‌های ایرانی را برگزار می‌‌کند.

نمایشگاه در روز جمعه مورخ اول اسفند از ساعت ١۴ افتتاح خواهد شد و تا روز سه شنبه هفته بعد ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید برای روز جمعه از ساعت ١۴ تا ٢٠ و روزهای دیگر از ساعت ١٢ تا ٢٠ خواهد بود. نمایشگاه در روز شنبه تعطیل است.

ضمن سپاس از همه عزیزانی که در این فراخوان شرکت نمودند، از هنرمندانی که آثار ارسالی آنها برای نمایش در نمایشگاه پذیرفته نشده است درخواست می‌شود که نهایتا ظرف دو هفته نسبت به تحویل گرفتن کارهای خود به گالری نگر مراجعه نمایند.

Visits: 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا