اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

معرفی برگزیدگان جشنواره سومین جشنواره نیرو و رسانه

معرفی برگزیدگان جشنواره سومین جشنواره نیرو و رسانه لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9897 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

معرفی برگزیدگان جشنواره سومین جشنواره نیرو و رسانه | سومین جشنواره نیرو و رسانه با حضور خانم یلدا هاشمی‌نژاد در بخش کاریکاتور و خانم لیلی سلیمی در بخش گرافیک از استان اردبیل، به کار خود پایان داد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در سومین جشنواره نیرو و رسانه ۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.

در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در آئین پایانی این جشنواره که امروز دوشنبه برگزار شد، برترین‌ها در موضوع‌های مختلف به شرح ذیل معرفی و از آنها تقدیر شد.

شایان ذکر است که خانم یلدا هاشمی‌نژاد‌ (کارتون) و لیلی سلیمی (گرافیک و کارتون) از هنرمندان مطرح و برجسته استان اردبیل می‌باشند و جوایز ملی و بین‌امللی متعددی را از آن خود کرده‌اند کرده‌اند.

وزیر نیرو در این آئین از برگزیدگان استانی نیز به صورت ویدئوکنفرانسی تقدیر کرد.

Visits: 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا