فراخوانفراخوان کارتون

نخستین مسابقه کاریکاتور «فصل کارتون»

نخستین مسابقه کاریکاتور «فصل کارتون» لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9878 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

نخستین مسابقه کاریکاتور «فصل کارتون» | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل «فصل کارتون» عنوان یکی از طرح‌های خانه کاریکاتور اصفهان است که ویژه اعضای این خانه و کاریکاتوریست‌های کشور با نگاه ملی طراحی شده است.

موضوع :

موضوع این دوره از فراخوان مسابقه «فصل کارتون» وعده وعیدها و شعارهای توخالی است.

شرح فراخوان :

در توضیح این فراخوان آمده است، وعده و وعید دادن کار سخت و در عین حال آسانی‌ست! کار سخت از این منظر که انجام تعهدات و وفای به عهد، زحمت فراوان دارد و مسئولیت سنگینی روی دوش وعده دهنده می‌گذارد.

از طرفی، وعده و وعید بسیار آسان است چون دقیق‌تر که نگاه کنیم؛ یک دهان می‌خواهد و تسلط بر زبان مادری! و با این نگاه ساده‌تر، وعده و وعید دادن تبدیل می‌شود به شعارهای توخالی!

از مقررات این دوره از مسابقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مسابقه ویژه اعضا خانه کاریکاتور اصفهان است، اما هنرمندان دیگر شهرها نیز می‌توانند به‌عنوان مهمان در این مسابقه حضور یابند.
  • علاقه‌مندان می‌توانند با تکنیک و تعداد آزاد با اندازه حداقل A۴، فرمت JPG و رزولوشن ۳۰۰ dpi در این مسابقه شرکت کنند و باید به همراه آثار نام کامل اثر، شماره تماس ثابت و همراه در یک فایل نوشتاری به دبیرخانه این مسابقه ارسال شود.
  • آثاری که قبلا منتشر و موفق به کسب جایزه شده‌اند، فقط به بخش نمایشگاهی راه پیدا می‌کنند.
  • شرکت‌کننده با ارسال اثر می‌پذیرد که دبیرخانه مسابقه حق استفاده نمایشگاهی و انتشار آثار در فضاهای مجازی و حقیقی را خواهد داشت.

جوایز نخستین مسابقه کاریکاتور «فصل کارتون»:

  • -نفر اول: ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
  • – نفر دوم: ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
  • -نفر سوم: ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

آخرین مهلت ارسال آثار دهم خرداد‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه باید آثار خود را از طریق ایمیل خانه کاریکاتور اصفهان به آدرس esfahancartoon@gmail.com ارسال کنند و در قسمت موضوع ایمیل قید کنند که مربوط به جشنواره فصل کارتون اصفهان است.

Visits: 2

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا