فراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان عکاسیفراخوان گرافیک

فراخوان موزه آوانگارد

فراخوان موزه آوانگارد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=9723 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان موزه آوانگارد | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل موزه آوانگارد فراخوان خود را جهت انتخاب آثار به روزهنرمندان معاصر اعلام کرده است. طراحان گرافیک، عکاسان و تصویرگران این امکان را دارند که با آثارشان در بخش دائمی موزه، در کنار برخی از بزرگترین هنرمندان آوانگارد: از کاندینسکی گرفته تا من ری، موهولی ناگی تا دالی، شاگال تا دوشان، استراند تا ال لیسیتزکی حضور داشته باشند.

پس از طی فرایند انتخاب آثار در دو مرحله، آثار راه یافته به طور خودکار وارد مجموعه دائمی موزه خواهند شد.
همچنین متقاضیان موفق، شانس این را خواهند داشت که کارهایشان توسط سه هنرمند افسانه ای که در ترکیب هیات داوری امسال موزه آوانگارد می باشند بررسی شده و یکی از برندگان بخش جوایز امسال موزه باشند.
موزه آوانگارد این افتخار را دارد که برای مسابقه امسال خود از همراهی این سه هنرمند برجسته برخوردار باشد:

ویلیام کلین- جایزه موزه آوانگارد در بخش عکاسی
سیمور چواست – جایزه موزه آوانگارد در بخش تصویرگری
 تام گیسمار- جایزه موزه آوانگارد در بخش طراحی گرافیک

به قدمت صد سال  
 اگر چه مجموعه دائمی موزه به جنبش های آوانگارد و گروه های هنری اختصاص دارد که چشم انداز هنر را در قرن  بیستم تغییر داده اند، اما در عین حال موزه تمایل دارد که با نگاهی به آثار خلاقانه معاصر چه تجاری و چه غیر تجاری مجموعه خود را غنی تر سازد، با توجه به این موضوع این نهایت آرزوی ما است که مجموعه ای دائمی و نمایشی جذاب از آثار معاصرِ طراحان، عکاسان، تصویرگران، استعدادهای خلاق و سازمان هایی که به هر نوعی به خلق بخشی از مبتکرانه ترین آثار هنری امروز کمک می کنند داشته باشیم.
به همین دلیل هر ساله برخی از تأثیرگذارترین و شاخص ترین هنرمندان معاصر جهت اهدای جایزه با اعتبار شخصی و منحصر به فرد خود به موزه آوانگارد می پیوندند و باعث رشد و بالندگی مجموعه معاصر ما می شوند، مجموعه ای که قرار است با مجموعه تاریخی ما برابری کند و از تمامی استعدادها در زمینه های عکاسی، تصویرگری و طراحی گرافیکی استقبال می کند.

لطفا توجه داشته باشید که برای ورود به مرحله انتخاب آثار باید کارهای خود را تا تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۱ برای ما ارسال کرده باشید.

شرکت در فراخوان  برای افراد زیر مجاز است:
– هنرمندان منفرد مانند عکاسان، تصویرگران، طراحان گرافیک (حرفه ای یا غیر حرفه ای)
 – آژانس های ارتباطات: مانند شرکت های تبلیغاتی، دفاتر طراحی گرافیک، آژانس های طراحی برند
 – ناشران گزارش های سالانه، کتاب ها، نشریات چاپی و دیجیتال و روزنامه ها 
– سازمان های خصوصی یا دولتی، از جمله سازمان های خیریه و انجمن ها

آثار ارسالی باید مربوط به دوسال گذشته باشد.
برای شرکت در فراخوان و نحوه دریافت جایزه موزه آوانگارد، لطفا از بخش جوایز در وب سایت ما دیدن کنید و فراخوان سال ۲۰۲۱ را دانلود کنید
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه های مختلف موزه (فیزیکی و مجازی)، دیدار از آثار و باقی اطلاعات لطفا به وب سایت موزه www.ma-g.org اوانگارد و یا با ایمیل به آدرس: 
  media@ma-g.org  در ارتباط باشید.

Visits: 16

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا