اخباراخبار انجمناخبار نمایشگاهاخبار هنرمنداناخبار هنری استاناطلاع رسانی

«یک روز برای من»، روزی برای همه تصویرگران ایران به مناسبت هفته تصویرگری

«یک روز برای من»، روزی برای همه تصویرگران ایران به مناسبت هفته تصویرگری  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

«یک روز برای من»، روزی برای همه تصویرگران ایران به مناسبت هفته تصویرگری | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل هنرمندان تصویرگری استان اردبیل با همراهی جمعی از تصویرگران کشور، یک روز را برای خود جشن گرفتند.

یک روز برای من عنوان برنامه‌ای متشکل از ورکشاپ حضوری و مجازی و همچنین نمایشگاه مجازی تصویرگری است که به مناسبت هفته تصویرگری، با همدلی هنرمندان شاخص تصویرسازی استان اردبیل و البته تصویرگرانی از تهران، تبریز، کرج و سمنان به مرحله اجرا رسید.

ورکشاپ حضوری و مجازی هفته تصویرگری استان اردبیل طبق برنامه‌ریزی قبلی و فراخوان منتشر شده روز ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در مرکز آموزشی پارک هنروران هفت‌گنج، واقع در سرای نوآوری دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و هنرمندان حاضر در این ورکشاپ آثار خود را با موضوع «یک روز برای من» اجرا و برای نمایشگاه مجازی آماده کردند.

نمایشگاه مجازی و معرفی تصویری هنرمندان تصویرگر استان اردبیل نیز از روز ۲۰ آبان آغاز و در نمایشگاه مجازی، صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و صفحه فیسبوک انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

در این ورکشاپ استادان صاحب‌نام و مدیران فرهنگی استان اردبیل از جمله آقایان سعید نوریان و بهرام بابایی به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و اساتید گرامی آقایان موسی‌ رجبی‌اصل، خسرو حیدری، حجت‌الله عینی، حجت مجرد و شهرام عبدالله در جمع هنرمندان تصویرگر حاضر و این روز را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه نیز پوستر هفته تصویرگری «یک روز برای من» توسط شرکت‌کنندگان، استادان و مهمانان عزیز امضاء و به عنوان سندی از همدلی در روزهای سخت کرونایی، در آرشیو انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به یادگار گذاشته شد.

اسامی هنرمندان شرکت‌کننده در ورکشاپ «یک روز برای من» (هفته تصویرگری استان اردبیل) (به ترتیب حروف الفبا) :

زهرا احمدی ـ اردبیل، امیرعباس باقی(مجازی) ـ تهران، سمیرا بهشتی ـ اردبیل، یاسمین پاشایی ـ اردبیل، مارال توشه اصل ـ اردبیل، شایسته داشتیموری ـ اردبیل، محمدرضا صدیق ـ اردبیل، فینا عبدی ـ اردبیل، سالار عشرت‌خواه ـ اردبیل، آرام علائی(مجازی) ـ اردبیل، شیرین مرزبان ـ اردبیل، سیده‌سونی موسوی ـ اردبیل، لیلا نظمی ـ اردبیل

هنرمندان حاضر در «یک روز برای من» (هفته تصویرگری استان اردبیل) (به ترتیب حروف الفبا) :

هنرمندان مدعو : آقای اکبر نیکان‌پور، خانم شیرین قلی‌پور

زهرا احمدی، امیرعباس باقی، سمیرا بهشتی، یاسمین پاشایی، مارال توشه اصل، بصیره حسنی‌شریعت‌پناهی(سمنان)، شایسته داشتیموری، محمدرضا صدیق، فینا عبدی، سالار عشرت‌خواه(تبریز)، آرام علائی، زهرا فاطمی‌قمی(کرج)، شیرین مرزبان، سیده‌سوین موسوی، لیلا نظمی

لازم به ذکر است که هنرمندان و علاقه‌مندان تصویرسازی به دلیل کرونا و شرایط ناشی از آن، علی‌رغم اعلام حضور و ابراز علاقه‌مندی جهت شرکت در هفته تصویرگری استان اردبیل، موفق به حضور در نمایشگاه و ورکشاپ نشدند که برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی داشته و امیدواریم در شرایط مناسب پذیرای این عزیزان باشیم.

در ادامه از همکاران و حامیان این برنامه که با دلسوزی و گذشت فراوان به شکل‌گیری «یک روز برای من» و هفته تصویرگری استان اردبیل کمک کردند و با ایده‌های خود، این روز را به یادماندنی‌تر کردند، بسیار سپاسگزاریم.

همکاران و حامیان برنامه :
پارک هنروران هفت‌گنج و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اردبیل

همکاران برنامه :
استاد موسی رجبی‌اصل، آقای پردل، خانم سمیرا بهشتی (گوینده و مجری، بخش تدوین و گروه کارگردانی)، خانم شیرین مرزبان(طراحی پوستر، بخش تدوین و گروه کارگردانی)

پوستر ورکشاپ و نمایشگاه مجازی :

«یک روز برای من»، روزی برای همه تصویرگران ایران به مناسبت هفته تصویرگری | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

گزارش تصویری :

Visits: 52

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا